Vervanging Creatve Muvo V100

Pagina: 1
Acties:

• jacobus10
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-04-2023
Ik heb een oude Creative Muvo V100 2 GB mp3 speler en deze geeft een geweldig geluid. Nu wilde ik meer ruimte dus kocht ik een Apple Classic 160 GB mp3 speler. Wat viel mij het geluid tegen dus heb ik die weer door verkocht. De vraag is nu welke mp3 speler kan ik nu kopen die te vergelijken is met mijn oude Creative speler.

Jacobus ;)

• HannesB
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23-01 21:15
Het merk Cowon wordt vaak in relatie gebracht met goede geluidskwaliteit. Heb zelf een al ouder model van dit merk dat ik niet zo vaak meer gebruik. Maar deze heeft me nooit tegengevallen.

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:58

DjVe

Hatsaflats!

Cowon maakt inderdaad erg degelijke mp3 spelers met een zeer goede geluidskwaliteit (zelfs tweakbaar met open source firmware).

• kippy
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23:00
In mijn zoektocht naar een mp3 speler met de "beste" geluidskwaliteit ben ik uitgekomen op een sandisk sansa clip+

Alleen nog een micro SD kaartje er bij en een goede koptelefoon en je bent klaar.

http://anythingbutipod.co...k-sansa-clip-plus-review/

• TBTL
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Metingen van de Sansa Clip+: http://nwavguy.blogspot.nl/2011/02/sansa-clip-measured.html

[ Voor 17% gewijzigd door TBTL op 05-10-2013 13:55 ]

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Sansa Clip+ all the way. Dat ding is geweldig en wordt erg vaak aangeraden, omdat hij uit ongeveer elke koptelefoon en oortjes wel geluid krijgt,iets wat niet bij elke mp-3 speler gebeurd. Ik kan zeker Rockbox erop aanraden, betere skins en je kan dan ook Tetris spelen op een schermpje van 1 vierkante centimeter, wie wilt dat nou niet? Ik gebruik hem samen met een Sennheiser HD530 II, gaat prima.

Cowon is ook leuk, maar erg duur, is qua geluid denk ik ietsje beter dan Sandisk, maar je betaald er ook voor.

Creative heb ik ook gehad [een Zen X-fi], goed geluid, maar veel last van crashes en is niet heel erg stevig.

People as things, that’s where it starts.

Pagina: 1