Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

Topicstarter
Hi Tweakers!

Ik zit met mijn handen in het haar. Sinds gisteren bezit ik een VPS bij CloudVPS met DirectAdmin.
Deze VPS draait op CentOS i.c.m. DA en Exim 4.80. Helaas worden mijn mails die verzonden worden vanaf strunkie.nl allemaal als spam gemarkeerd door Hotmail en Google.

Op dit moment zijn dit mijn VPS instellingen:
Hostname: vps.kevinmeijer.com
IP: 178.18.95.126
SPF: v=spf1 a mx ip4:178.18.95.126 mx:mail.strunkie.nl a:vps.kevinmeijer.com ~all (PASS)

Ook sta ik volgens mxtoolbox.com niet geblacklisted.

Dit is mijn zogenaamde spam mail:
http://pastebin.com/raw.php?i=CV3VdAcF

Ik heb geen flauw idee wat het probleem kan zijn :?

^ Post is hierboven!

• Xudonax
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-11 12:00
Heb je een reverse DNS ingesteld voor je VPS? Soms willen ze hier nog wel eens over struikelen.

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Je eigen ip-adres staat op een blacklist. Je kunt EXIM zo configureren dat hij jouw ip-adres niet meestuurt.

En Hotmail kent je rDNS nog niet, lijkt het op. Hoelang geleden is die ingesteld?

[ Voor 40% gewijzigd door GlowMouse op 05-10-2013 02:01 ]

• Strunkie

Strunkie

> Post is rechts!

Topicstarter
GlowMouse schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 01:46:
Je eigen ip-adres staat op een blacklist. Je kunt EXIM zo configureren dat hij jouw ip-adres niet meestuurt.
Ik kan met xxxxx@kevinmeijer.com wel emails verzenden.
Ik ga het probleem zoeken in die reverse DNS alleen kan ik bij TransIP waarschijnlijk geen PRT records toevoegen :S
Xudonax schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 01:44:
Heb je een reverse DNS ingesteld voor je VPS? Soms willen ze hier nog wel eens over struikelen.
Zou je willen uitleggen wat je hiermee precies bedoeld?
Als ik een check doe op: http://www.suretymail.com/check/revcheck.php
Dan kom ik met mijn server IP inderdaad op vps.kevinmeijer.com.

Moet ik mijn domeinnamen dan ook nog andere PTR waardes meegeven?

Dit zegt CloudVPS:
Hiernaast stellen wij de reverse DNS van uw VPS hetzelfde in als de hostname die u opgeeft. De reverse DNS is de naam waarmee een server zich identificeerd als deze opgezocht wordt op basis van een IP adres. Dit mechanisme wordt bijvoorbeeld ter beveiliging van email verkeer gebruikt om te checken of de VPS hostname waarmee een mailserver zich identificeerd hetzelfde is als de Reverse DNS.

[ Voor 56% gewijzigd door Strunkie op 05-10-2013 02:34 ]

^ Post is hierboven!

• Strunkie

Strunkie

> Post is rechts!

Topicstarter
Vandaag zijn nog steeds mijn mails spam.
SPF is valid, rDNS is goed ingesteld en de sender IP wordt niet meer meegestuurd.

Iemand nog een idee wat het kan zijn?
Bij g-mail komt hij ook niet aan de de postvak in.

^ Post is hierboven!

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Alles staat gewoon goed. Wat ik wel zie is dat je e-mail erg kort is. Heb je een andere inhoud geprobeerd? Misschien moet je de bayesiaanse filters van Hotmail of Gmail een beetje trainen en jouw e-mails als niet-spam aanmerken.
Pagina: 1