Hallo,
nu mijn laptop 3 lange jaren trouw is geweest kan die echt niet meer mee. De beperkingen en verouderde hardware worden steeds vervelender en daarom nu een nieuwe zelf bouw pc.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen (GTA 5, COD), Photoshop en andere Adobe programma's gebruiken en normaal gebruik.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik hoop dat er voor 850 euro wat leuks is maar een paar tientjes meer heb ik over voor betere prestatie's.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Toetsenbord en muis heb ik al, voor het scherm heb ik een apart budget.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alle onderdelen, kast, videokaart etc.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee hoor, als het maar kwaliteit is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Geheel moet niet teveel geluid maken bij gewoon gebruik, bij gamen heb ik toch mijn hoofdtelefoon op dus dan maakt het niet veel uit.
Lijstje tot nu toe:
Dit is dus wat ik zelf heb bedacht maar het kan natuurlijk zijn dat ik verkeerde onderdelen heb gekozen. Iemand tips?
Bij voorbaat dank
nu mijn laptop 3 lange jaren trouw is geweest kan die echt niet meer mee. De beperkingen en verouderde hardware worden steeds vervelender en daarom nu een nieuwe zelf bouw pc.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen (GTA 5, COD), Photoshop en andere Adobe programma's gebruiken en normaal gebruik.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik hoop dat er voor 850 euro wat leuks is maar een paar tientjes meer heb ik over voor betere prestatie's.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Toetsenbord en muis heb ik al, voor het scherm heb ik een apart budget.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alle onderdelen, kast, videokaart etc.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee hoor, als het maar kwaliteit is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Geheel moet niet teveel geluid maken bij gewoon gebruik, bij gamen heb ik toch mijn hoofdtelefoon op dus dan maakt het niet veel uit.
Lijstje tot nu toe:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7 4770 Boxed | € 260,45 | € 260,45 |
| 1 | Gigabyte GA-Z87-HD3 | € 91,50 | € 91,50 |
| 1 | MSI R7970 TF 3GD5/OC BE | € 249,90 | € 249,90 |
| 1 | Aerocool Mechatron Zwart | € 71,- | € 71,- |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 67,- | € 67,- |
| 1 | Samsung SH-224BB Zwart | € 17,90 | € 17,90 |
| 1 | MS-Tech MS-N450-VAL | € 22,20 | € 22,20 |
| 1 | Crucial 2.5" M500 120GB | € 78,95 | € 78,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 858,90 | |
Dit is dus wat ik zelf heb bedacht maar het kan natuurlijk zijn dat ik verkeerde onderdelen heb gekozen. Iemand tips?
Bij voorbaat dank
[ Voor 116% gewijzigd door Norbert.O op 06-10-2013 17:37 . Reden: Nu wel goed ]