Mijn laptop geeft sinds deze week geen signaal meer via de HDMI-poort. Er zit een Nvidia gt555m in en de intel HD 3000. De VGA-poort doet het nog wel, maar zodra ik de HDMI-kabel er in steek denkt mijn externe scherm heel even na, maar zegt dan no video input. En ook mijn TV wil het niet doen. Wat kan het probleem zijn? Windows toets P en dergelijke heb ik al geprobeerd uiteraard.
Hiervoor heeft het dus wel gewerkt?
Toevallig ook recentelijk iets veranderd? (drivers geupdate of iets dergelijks?)
Hangt je laptop aan de netadapter of werk je op de accu? (op accu wil de extra GPU geforce of radeon nog wel eens worden uitgeschakeld, en zover ik weet werkt de HDMI poort alleen met de geforce en niet met de intel GPU).
Andere kabel geprobeert? Ik heb zelf wel eens van die flut kabels gehad, hoeft maar een halve millimeter los te zitten en je hebt geen beeld.
Resolutie en/of refreshrate staan wel goed?
Toevallig ook recentelijk iets veranderd? (drivers geupdate of iets dergelijks?)
Hangt je laptop aan de netadapter of werk je op de accu? (op accu wil de extra GPU geforce of radeon nog wel eens worden uitgeschakeld, en zover ik weet werkt de HDMI poort alleen met de geforce en niet met de intel GPU).
offtopic:
<- dit punt ben ik niet 100% zeker over hoor, maar meende dat ergens een keer gelezen te hebben
<- dit punt ben ik niet 100% zeker over hoor, maar meende dat ergens een keer gelezen te hebben
Andere kabel geprobeert? Ik heb zelf wel eens van die flut kabels gehad, hoeft maar een halve millimeter los te zitten en je hebt geen beeld.
Resolutie en/of refreshrate staan wel goed?
Nee heb niets veranderd dat is het vreemde. En hangt thuis altijd aan de netwerkadapter. En andere kabels ook al geprobeerd. Want van mijn externe scherm en televisie zijn 2 verschillende kabels en beide doen het niet. Heb de HDMI-kabel ook al uit mijn xbox getrokken, mar dat mocht ook niet baten. Resolutie e.d. staat goed.