Helaas is de telefoon van me vriendin.de Sony Experia s kapot gegaan naar dat hij was gevallen. Naast het feit dat beeldscherm aan diggelen is ook de telefoon niet zo best meer. Niet zo erg dachten we,heben hem verzekerd dus even laten repareren en klaar. Helaas niet dus. Bij T-Mobile geweest die al meteen aangaven dat deze telefoon niet meer wordt geleverd of heel en heel slecht. T-mobile contact opgenomen met de verzekering die dus aankwamen met we kunnen wel een samsung galaxy s2 aanbieden. Ehm nee dank je wel. Dus nu zou de verzekering met een lijst aankomen met mogelijke telefoons ter vervanging.
Nu willen we dus gewoon eigenlijk er een sony voor terug,of anders gewoon een telefoon die wel wat beter is dan een galaxy s2 natuurlijk.
Nu eigenlijk de vraag,hoelang mag de verzekering/t-mobile er over doen voor een vervangende telefoon. het duurt nu al een maand en schiet niet op zo. Ik weet dat we in ons recht staan andere telefoons af te wijzen maar de verzekeringskosten en abbo kosten lopen natuurlijk ook gewoon door.
Bij voorbaat dank voor de reacties
MvG gericko
Nu willen we dus gewoon eigenlijk er een sony voor terug,of anders gewoon een telefoon die wel wat beter is dan een galaxy s2 natuurlijk.
Nu eigenlijk de vraag,hoelang mag de verzekering/t-mobile er over doen voor een vervangende telefoon. het duurt nu al een maand en schiet niet op zo. Ik weet dat we in ons recht staan andere telefoons af te wijzen maar de verzekeringskosten en abbo kosten lopen natuurlijk ook gewoon door.
Bij voorbaat dank voor de reacties
MvG gericko