Hallo,
Aangezien mijn oude Vaio stervende is, ben ik van plan binnen niet al te lange tijd een nieuwe laptop aan te schaffen. Ik ben dus vast aan het orienteren, en ik vind het maar lastig kiezen met al het aanbod dat er is...
Daarnaast hoorde ik goede dingen over de Acer V7-482PG-54208G52tii, alleen sta ik eigenlijk niet erg te springen om een Acer hoewel de specs goed zijn. Heel mooi vind ik 'm ook niet.
Tot slot leek de Sony Vaio Fit 14 me wel wat. Als ik 'm samenstel met een 256GB SSD, 8GB ram en een i5 dan kom ik uit op ongeveer €950. Wat me alleen een beetje tegenstaat is dat deze weer wat zwaarder is en de accuduur tegen schijnt te vallen.
Ik hoor graag jullie meningen, ook andere modellen:)
Aangezien mijn oude Vaio stervende is, ben ik van plan binnen niet al te lange tijd een nieuwe laptop aan te schaffen. Ik ben dus vast aan het orienteren, en ik vind het maar lastig kiezen met al het aanbod dat er is...
- Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Ik ben student en webdeveloper dus ik ga er vooral mee ontwikkelen, af en toe photoshoppen. Hij moet gewoon lang mee kunnen gaan zonder moeite, ook als ik af en toe zwaardere software gebruik. Liefst dus wat meer vermogen dan ik doorgaans nodig heb, maar een i5 zou moeten volstaan. - Wat mag je laptop gaan kosten?
Max. €1000 - Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Ja, mijn huidige Vaio is 16,4 inch en weegt erg veel, dat ben ik helemaal zat. Liefst wil ik een 14 of 15 inch ultrabook (<14 inch vind ik te klein), die enigszins licht is. - Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Sony en Lenovo hebben altijd wel een goede indruk op me gemaakt. Samsung weet ik niet zo goed. Merken waar ik persoonlijk minder happig op ben zijn Acer en Asus.
Daarnaast hoorde ik goede dingen over de Acer V7-482PG-54208G52tii, alleen sta ik eigenlijk niet erg te springen om een Acer hoewel de specs goed zijn. Heel mooi vind ik 'm ook niet.
Tot slot leek de Sony Vaio Fit 14 me wel wat. Als ik 'm samenstel met een 256GB SSD, 8GB ram en een i5 dan kom ik uit op ongeveer €950. Wat me alleen een beetje tegenstaat is dat deze weer wat zwaarder is en de accuduur tegen schijnt te vallen.
Ik hoor graag jullie meningen, ook andere modellen:)