Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21-11 17:08

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Topicstarter
Hallo, gezien mijn Tipo mij al een half jaar lastig viel met een update heb ik die gisteren toch maar eens geinstaleerd.
Nu start hij wel op, maar na de boot (sony logo) start hij gewoon weer opnieuw op, dus een soft-brick.

Ik heb ik een halfjaartje geleden de telefoon geroot en de bootloader unlocked wat allemaal prima ging (ja ik weet wat dat met met mijn garantie doet maar er zaten toch al krassen op) dus ik heb de mogelijkheid om er dingen overheen te flashen.
Nu heb ik dat geprobeert met CM10.1 (gewoon een release gepakt want er zijn 20 versies waarvoor ik niet weet wat ze anders doen) en die geflashed, opnieuw opstarten geeft alleen een korte tril maar daarna niks meer, ook geen sony logo.

Daarna een ander boot file eroverheen gegooit en dan krijg ik wel weer het Sony logo maar weer endless reboot.

Stock rom flashen geeft hetzelfde resultaat maar wel meteen het Sony logo.

Wie weet er raad?
Het enige wat ik nu nog kan is naar het sony logo kijken of in fastboot mode aan de computer hangen.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21-11 17:08

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Topicstarter
Niemand enig idee wat ik zou kunnen doen?
Ik ben niet dermate ervaren op dit gebied dat ik zulke dingen kan oplossen.

Kicken binnen 24 uur is niet nodig en niet gewenst

[ Voor 21% gewijzigd door 13art op 05-10-2013 08:48 ]

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74