Toon posts:

[iOS 7] Muziek applicatie werkt niet goed?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sinds ik iOS 7 heb kan ik niet wennen aan de nieuwe muziekapp.

Alles is in iTunes goed geordend en werd net zo als in iTunes weergeven in iOS 6. Sinds iOS 7 klopt er geen snars meer van. Heb meerdere dingen geprobeerd, maar krijg het niet goed.

O.a. albumcovers missen, bij afspeellijsten staan er verkeerde albumhoezen, bij Artiesten staan vreemde albumhoezen (uit iTunes Store, kan dit uitgezet worden?).

Daarnaast heb ik alle nummers die ik niet in een album heb gesorteerd onder het album Verzameling. Deze nummers zijn nu verzameld. Ik zie dus al deze artiesten, maar klik ik door dan zie ik alle nummers en moet ik door die gigantische lijst scrollen.

En het meest vervelende is toch wel dat albums van dezelfde artiest onder elkaar verzameld zijn.

Meer mensen die deze problemen ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Wennen moet ik er zeker aan.

Maar ik herken je klachten verder niet. Alle albumart staat netjes en alle verzamelingen werken ook zoals ik gewend ben.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KriCo
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21-08-2024
Bij Artiesten heb ik ook vaker andere afbeeldingen staan (vermoedelijk van de Artist page uit iTunes).
Bij Arctic Monkeys bijvoorbeeld zie ik een afbeelding van de groep, maar zodra ik Arctic Monkeys aanklik dan krijg ik bij elk album de juiste albumhoes te zien.
Blijkbaar geeft Apple de voorkeur om op Artiest niveau een foto vanuit de artist page uit iTunes store weer te geven indien deze aanwezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-09 20:08
Dat is toch eigenlijk ook logisch? En ik vind het wel een leuke toevoeging eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KriCo
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21-08-2024
Mij stoort het ook niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 28-09 17:36
Ook ik had geen problemen met de sync.

Maar moet zeer zeker wennen. Ook crashed de app hier veelvuldig.
Gelukkig zit ik weer op ios6.
Pagina: 1