Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• DennisDCT
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 06-11 16:59
Hallo mede tweakers,

ik zit met een grote ergernis.
Telkens als ik foto's stuur via whatsapp worden ze kleiner gemaakt en een stuk minder scherp.
stuur ik een stuk kranten bericht, is dat via whatsapp niet meer te lezen. Op mijn mobiel is het Super scherp.

iemand die een app kent die originele foto's kan versturen naar vrienden?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik mis een beetje wat je zelf al hebt opgezocht. We verwachten op GoT een beetje eigen inzet, dus, wat heb je zelf al gevonden en geprobeerd?

• Free rider
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-08 23:52
Email?

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-11 07:45

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Voor Android heb je iets van WhatsappPlus ofzo. Daar kun je zó ontzettend veel dingen aanpassen. Weet alleen niet of dit ook voor WP8 is? Zou wel chill zijn ja...

Professioneel Heftruck Syndroom

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:00
DennisDCT schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 11:48:
[...] Telkens als ik foto's stuur via whatsapp worden ze kleiner gemaakt en een stuk minder scherp.
stuur ik een stuk kranten bericht, is dat via whatsapp niet meer te lezen. Op mijn mobiel is het Super scherp.[...]
Je bedoeld ook nadat je op de foto hebt geklikt in het WA bericht? Heb hier nog niet gemerkt van slechte kwaliteit foto overdracht. Niet van mijn telefoon naar anderen en ook andersom niet.

• SjorsC
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-11 09:33
Caelorum schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 14:53:
[...]

Je bedoeld ook nadat je op de foto hebt geklikt in het WA bericht? Heb hier nog niet gemerkt van slechte kwaliteit foto overdracht. Niet van mijn telefoon naar anderen en ook andersom niet.
Bij mij valt het ook mee.
Zijn de foto's van te voren scherp of 'leesbaar'? Aangezien whatsapp foto's wel comprimeerd

• DennisDCT
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 06-11 16:59
Ik heb zelf al gezocht naar Apps. Enige wat voor de hand ligt is het versturen via e-mail.

Heb zelf een lumia 920 die aardig scherp is. Ik stuurde laatst een foto van een krantenbericht die op mijn mobiel gewoon prima te lezen was. Maar na doorsturen kreeg ik een bericht met de vraag wat er allemaal stond. Ik klikte toen zelf op de foto in het gesprek en kon ook helemaal niks lezen.

Snap wel dat ze het verlagen. Maar bij bepaalde fotos heb ik toch liever dat het orgineel overgebracht wordt.
Pagina: 1