[Facebook] public posts niet zichtbaar voor "iedereen"

Pagina: 1
Acties:

• JeroenH
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01:24
Ik post op mijn Facebook pagina dingen die bedoeld zijn om door iedereen gezien te worden. Ik geef die posts uiteraard de privacy status "public".

Als ik dat check met "view as public" dan zie ik ook keurig alle posts die als ik public bestempeld heb. Tot dusver werkt alles zoals ik zou verwachten.

Het gekke is dat als ik uit FB uitlog en naar mijn FB pagina kijk, ik een gedeelte van mijn profiel zie (mijn interests en zo) - maar niet mijn public posts. Bij anderen die public posts doen zie ik die van hen wel.

Ik heb zitten googlen, maar ik kom er niet uit. Veel sites die ik vind verwijzen me naar "view as public" en verklaren het als opgelost als je daar je public posts ziet, maar dat geeft dus wat anders weer dan als ik hem daarwerkelijk uitgelogd bekijk... Ik heb ook al in alle hoeken en gaten van de settings gekeken, maar ik kom er niet achter.

Heeft iemand enig idee welke setting dit kan zijn?

Xtool D1 10w laser cutter - IoT moet nooit op internet - 4x HomeWizard plug-in batterij, totaal 10,8 kWh / 3200 watt / 3200 watt, aansturing met Home Assistant - Renault Twizy ± 10000 km per jaar

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 27-11 19:55

TheNephilim

Wtfuzzle

Doe eens graph.facebook.com/<id-naam-etc> in plaats van www. Dan kun je zonder opsmuk zien wat er daadwerkelijk getoond word.

Verder is er tegenwoordig geloof ik een aparte optie voor openbare content. Een soort van 'volgen' ofzo, is daar niet iets terug van te vinden bij de instellingen?