Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Welke laptop oa voor Minecraft e.d (550 Max)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zoek voor mijn dochter een laptop om oa fatsoenlijk minecraft op te kunnen spelen
(heb er een heleboel gezien/bekeken, maar word liever een beetje een betere richting ingestuurd)

De wensen;

-nieuw
-windows 8 " legaal "
-fatsoenlijk wat geheugen
-moet oa; NFS Most wanted 2012 en minecraft fatsoenlijk kunnen draaien. (dus waarschijnlijk een dedicated videogedeelte)

Heb zelf nog een Samsung 840 Pro 128GB over die erin kan.

Alvast bedankt.

Edit;

Had al een Asus X55VD (SX059H) gevonden in de pricewatch. (Budget is 400 tot 550 Euro)
De 2 games waar ik het over had zijn dus ook echt de enige die goed moeten draaien.

Net gevonden dat een 610M (video gedeelte) net zo goed is als een HD 4000 van Intel.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2013 22:29 ]

• lucash
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-11 23:35
Wat is het budget en wat heb je zelf al gevonden?

[ Voor 6% gewijzigd door lucash op 04-10-2013 09:06 ]

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-11 10:25

ormagon

Definitely Maybe

Grafisch moet je het sowieso bij een Nvidia 630m of beter zoeken, anders kan je het net zo goed bij de 'standaard' Intel HD 4000 houden. Je informatievoorziening is echter wat summier. Heb je de voorkeur liggen bij de bouw van de laptop, gewicht, formaat, resolutie, aantal inches van het scherm, voorkeur voor bepaalde merken, opslagcapaciteit? Hoe meer we weten hoe beter we kunnen helpen, nu is het een beetje giswerk en dan zal je zien dat er weinig mensen zijn die op je vraag ingaan.