Toon posts:

Windows 8: foto app en e-mail problemen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
FOTO APP
Ik weet echt niet meer waar ik het zoeken moet!

Ik krijg geen foto's te zien in mijn foto app. Dan komt er te staan: Er zijn geen foto's gevonden in het afbeeldingsbibliotheek.
Terwijl er toch echt wel foto's in afbeeldingen staan.

Tot nu toe heb ik niks kunnen vinden om dit probleem op te lossen.
De foto app ziet wel de foto's van Facebook.
Kan iemand mij helpen?

Soms wil ik mijn mail berichten weer geeft van langer dan een maand geleden. Dan wil ik dat hij alles weer geeft, maar dan begint het bij een jaar geleden...
Wat kan ik hier aan doen?

Bvd,
Fientje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-10 20:53

TheVMaster

Moderator WOS
Ik weet ook niet waar je moet zoeken. Wat ik wel weet is dat de Foto App en e-mail app in Windows 8.0 niet echt super apps zijn. Misschien is het een tip om te stoppen met zoeken en nog even 14 dagen te wachten, dan kun je namelijk vanuit de Windows Store helemaal gratis Windows 8.1 downloaden en installeren.

On-topic : Heb je de map afbeeldingen wel aan je afbeeldingsbibliotheek toegevoegd dan? Het verhaal over je e-mail probleem begrijp ik niet echt. Je wilt mail van langer dan een maand weergeven, en vervolgens geeft hij alles van een jaar terug? Dat is toch ook wat hij dan doet....of tot een maand terug, of alles?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke, Bedankt voor de tip! Dat ga ik zeker installeren.

Als je op bibliotheken drukt en dan op afbeeldingen. Dan zit je toch in je afbeeldingsbibliotheek?

Wat mail betreft wil ik graag alles weergeven. Maar als ik bij de opties alles aanklik. Dan krijg ik het alleen de mails te zien vanaf een jaar geleden tot nog langer geleden. (het heden vind ik nergens) Is dit duidelijker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Is er nog iemand die een idee heeft en mij zou kunnen helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 16:29:
Als je op bibliotheken drukt en dan op afbeeldingen. Dan zit je toch in je afbeeldingsbibliotheek?
Maar wordt die ook geïndexeerd (Windows Search Service)?
Zoniet komt ie ook niet in de foto app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap uw vraag niet. Zou u het iets makkelijke uit kunnen leggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 16:40:
[...]

Maar wordt die ook geïndexeerd (Windows Search Service)?
Zoniet komt ie ook niet in de foto app.
Je libraries worden default geindexeerd. Al duurde het vanavond wel een minuutje voordat de net geimporteerde foto's (in mijn picture library) zichtbaar werden in de Foto App.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheVMaster schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 21:20:
[...]

Je libraries worden default geindexeerd.
Klopt, maar wellicht heeft de TS een custom installatie, of is de installatie gedaan door iemand anders en heeft die de Search Service uitgezet, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 21:49:
[...]

Klopt, maar wellicht heeft de TS een custom installatie, of is de installatie gedaan door iemand anders en heeft die de Search Service uitgezet, etc.
Dat kan natuurlijk , maar zijn er tegenwoordig nog mensen zo 'stom' om dat soort zaken uit te zetten |:(

Misschien dat de TS kan uitleggen wat voor Windows installatie hij heeft.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sorry maar ik snap hier niks van. Dit is ict taal.:( (default geindexeerd, ts, custom...?)

Zou iemand misschien 'makkelijk' uit kunnen leggen wat ik moet doen? (zonder pc taal?) :)

De foto's staan gewoon in de bibliotheek onder het kopje afbeeldingen.
Pagina: 1