Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb geen idee of ik hier op de goede plek zit voor dit, mja ik heb een probleem.

gister heb ik dd-wrt op mijn router gezet, alles liep mooi en aardig tot ik de print server op wou zetten,
en omdat printen via de print server hier aardig word gebruikt dacht ik, dan flash ik de fabrieks firmware er maar weer op, maar dd-wrt zei; nee ik blijf lekker hier.

dus via de web gui geen enkele manier om te flashen, elke keer na het flashen van de standaard firmware kreeg ik na de reboot weer het eerste scherm van dd-wrt

dus ik heb een alternatieve manier gezocht om de standaard firmware er weer op te krijgen,
heb dd-wrt zo ingesteld dat ik er met een ssh verbinding bij kon en ik heb de fabrieks firmware naar de router gekopieerd en via een geinstalleerd

maar na de reboot zei de router; doei en sinds dien heb ik geen teken van leven meer gehad van de router.

het power lampje brand constant terwijl de rest van de lampjes om de 2sec knipperen.

30/30/30 werkt niet. failsafe mode kan me ook niet helpen, en de router geeft ook geen ipadress meer uit (niet te pingen)

iemand die mij kan helpen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 15:26
Dus je hebt ook geen toegang meer tot DD-WRT?

druk en typefouten voorbehouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb helemaal nergens meer toegang tot, geen web interface, geen ssh, geen telnet niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-09 16:40
Kijk hier eens: http://sjoosten.nl/2013/07/unbrick-tl-wr1043nd.html
Hier staat uitleg om je WR1043ND te unbricken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 15:26
Het is een enorm populaire router dus een snelle google opdracht geeft veel tutorials. Al geprobeerd?

[ Voor 3% gewijzigd door lutkeveld op 03-10-2013 19:49 ]

druk en typefouten voorbehouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dank voor de snelle reacties, als ik dit zo lees word het toch maar een com kabel halen, maar ik had natuurlijk het liefst dat ik de router niet open hoefde te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-09 15:29

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Dat is dus het risico van een alternatieve firmware gebruiken. Maar je had deze oplossing zelf ook toch wel kunnen vinden? Graag wat meer inzet de volgende keer.

Wees blij dat het een router van geen 4 tientjes is, en niet een router van €100,- ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.