Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

kms activation vraag

Pagina: 1
Acties:
  • 206 views

• mannetje19
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-11 16:18
Beste tweakers,

Hierbij een vraag over KMS activation.
Als ik het goed begrijp meld een client die met kms is geactiveerd (office, windows) zich na 180 dagen weer bij de server voor heractivatie. Deze server zou naar mijn idee in het desbetreffende bedrijf kunnen draaien.

Echter staan er op internet ook heel veel iligale kms activators. Bij welke server melden deze clients zich dan aan na 180 dagen?

Ps. Het kan zijn dat ik het hele kms principe verkeerd heb begrepen! Ik hoor dan graag hoe het wel zit.
Voor mijn huidige werkgever en opleiding ict ben ik dit een beetje aan het uitzoeken.

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-11 17:28

TommieW

Numa numa.

Zo ver ik weet melden deze illegale KMS activators zich aan bij een server die lokaal op de PC draait.

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 17 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

• Remco
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-11 16:28
Een client zoekt in de dns naar de KMS host. Er wordt gebruik gemaakt van SRV records.
Zoek maar op: KMS DNS

The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
mannetje19 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 19:37:
Voor mijn huidige werkgever en opleiding ict ben ik dit een beetje aan het uitzoeken.
Dan wil ik je toch even wijzen op: Het algemeen beleid #verbodencopyright. De opmerking dat je het onderzoekt voor je werkgever is voor mij aanleiding om aan te nemen dat je met iets bezig bent waar wij niets mee te maken willen hebben.

Desktop | Server | Laptop

Dit topic is gesloten.