Hallo Tweakers,
Ik wilde eindelijk is een eigen PC gaan bouwen. Ik wilde graag een nieuwe PC bouwen met de bedoeling om er op te gamen. Soms bewerk en render ik ook video's. Denk aan Sony Vegas Pro en Adobe Premiere.
Nu heb ik een lijstje, maar ik ben bang dat er straks, als ik alles besteld heb, iets niet blijkt te passen/kloppen. Misschien heb ik iets over het hoofd gezien? Dit is tenslotte mijn eerste keer dat ik een eigen PC bouw.
Mijn budget is ongeveer 1200 euro. Hiervan zou ik toch iets leuks moeten kunnen regelen?
Onderdelen:
(Deze zijn opgesteld via Alternate.net)
- Intel® Core™ i7-3770K (Processor)
- ASUS GTX660-DC2O-2GD5 (Grafische kaart)
- Cooler Master Hyper 412S (Processor cooler)
- Antec High Current Gamer HCG-520 (Voeding)
- Intel® Desktop Board DH67BLB3 (Moederbord)
- Seagate ST2000DM001 (2 TB, HDD)
- Misschien nog een SSD als opstartschijf?
- Corsair 16 GB DDR3-1866 Kit (RAM)
- LG Flatron 23EA63V-P (Monitor, gewoon handig om erbij te hebben, of niet soms?)
- LG GH24NS70 (DVD-rom speler + brander)
Dit zit ongeveer rond de 1150 euro, geloof ik.
Als er betere alternatieven zijn of incompatibele hardware is, hoor ik het graag!
Ik wilde eindelijk is een eigen PC gaan bouwen. Ik wilde graag een nieuwe PC bouwen met de bedoeling om er op te gamen. Soms bewerk en render ik ook video's. Denk aan Sony Vegas Pro en Adobe Premiere.
Nu heb ik een lijstje, maar ik ben bang dat er straks, als ik alles besteld heb, iets niet blijkt te passen/kloppen. Misschien heb ik iets over het hoofd gezien? Dit is tenslotte mijn eerste keer dat ik een eigen PC bouw.
Mijn budget is ongeveer 1200 euro. Hiervan zou ik toch iets leuks moeten kunnen regelen?
Onderdelen:
(Deze zijn opgesteld via Alternate.net)
- Intel® Core™ i7-3770K (Processor)
- ASUS GTX660-DC2O-2GD5 (Grafische kaart)
- Cooler Master Hyper 412S (Processor cooler)
- Antec High Current Gamer HCG-520 (Voeding)
- Intel® Desktop Board DH67BLB3 (Moederbord)
- Seagate ST2000DM001 (2 TB, HDD)
- Misschien nog een SSD als opstartschijf?
- Corsair 16 GB DDR3-1866 Kit (RAM)
- LG Flatron 23EA63V-P (Monitor, gewoon handig om erbij te hebben, of niet soms?)
- LG GH24NS70 (DVD-rom speler + brander)
Dit zit ongeveer rond de 1150 euro, geloof ik.
Als er betere alternatieven zijn of incompatibele hardware is, hoor ik het graag!