Ik maak gebruik van een thuisnetwerk, waarop mijn printer via een ethernet kabel is aangesloten, mijn vaste Windows ook via een vaste verbinding en mijn MacBook Air via een draadloze verbinding. Printen via mijn pc is geen probleem geweest, echter werkt mijn MAC niet mee.
De printer werd niet automatisch herkend op mijn MAC, ik heb daarom het ip-4 adres handmatig toegevoegd in mijn printer lijst. Er kan verbinding worden gemaakt en geeft aan dat de printer succesvol is toegevoegd. Als ik een document wil afdrukken, staat hier de Kyocera printer ook tussen, echter krijg ik de volgende melding: 'Afdrukken - de printer reageert niet'.
Ik heb geen idee waar het probleem zit, kunnen jullie mij hierin adviseren?
De printer werd niet automatisch herkend op mijn MAC, ik heb daarom het ip-4 adres handmatig toegevoegd in mijn printer lijst. Er kan verbinding worden gemaakt en geeft aan dat de printer succesvol is toegevoegd. Als ik een document wil afdrukken, staat hier de Kyocera printer ook tussen, echter krijg ik de volgende melding: 'Afdrukken - de printer reageert niet'.
Ik heb geen idee waar het probleem zit, kunnen jullie mij hierin adviseren?