Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• SpeedyGJ
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:00

SpeedyGJ

Kan je me nog bijhouden?

Topicstarter
Hallo allemaal.

Ik heb een probleem met mijn mobiel, echter wil nu de wifi niet meer aan.
Als ik op inschakelen druk blijft die daarop hangen, enig idee waar dit aan kan liggen?

• mhvis
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 22-11 20:54
Misschien eerst even op internet rondkijken?
Zie hier

• SpeedyGJ

SpeedyGJ

Kan je me nog bijhouden?

Topicstarter
Daar wordt allemaal over error gesproken..ik krijg echter geen error maar blijft die hangen bij het inschakelen van de wifi.

• mhvis
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 22-11 20:54
Ja klopt, je hebt gelijk. Ik weet zelf ook niet de oplossing voor het probleem, daar zal dus iemand anders mee moeten komen. Voor een volgende keer zou ik wel eerst op internet zoeken en dit ook aangeven in de eerste post als je niets hebt kunnen vinden. Dat scheelt dan weer deze 3 posts.

• SpeedyGJ

SpeedyGJ

Kan je me nog bijhouden?

Topicstarter
Ik heb op internet gekeken en lees op sommige forums dat het te maken kan hebben met het sofware androit en dat een downgrade eventueel de oplossing kan bieden.
Zou dit kunnen slagen of is die kans klein.

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:38
is dit na een update, of installatie van custom rom/kernel?

Ik heb iets vergelijkbaars gehad met een nieuwe android tv stick, daarbij bleef vanaf het begin wifi hangen bij inschakelen (de knop schoot daarna ook weer op uit). na wat zoeken bleek dat dit mogelijk door een niet compatible kernel kan komen..,maar het opnieuw installeren van de stock firmware (inc boot/kernel) hielp niet. Uiteindelijk omgeruild onder garantie. (dus vermoedelijk kan het ook een hardware defect zijn)

Strava

• SpeedyGJ

SpeedyGJ

Kan je me nog bijhouden?

Topicstarter
Hmmz dat is shit happens.
Geen idee van het 1 na het ander moment bleef die hangen dus denk dan niet dat het aan het software/etc kan liggen.
Geen garantie meer helaas dus dat wordt herstellen of ander foon :(
Pagina: 1