iphone gekocht van roba86

Pagina: 1
Acties:
  • 655 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-10 17:50
Beste tweakers,

Ik weet zo niet of dit het geschikte forum is, maar hier zitten de mensen met verstand van deze zaken.

Begin dit jaar via V&A een iphone van tweaker [Verwijderde gebruiker] overgenomen.
Het betreft deze advertentie
Dit is allemaal goed gegaan, meneer heeft het wat later verzonden omdat 'ie ziek geweest was.

Hij bood toendertijd gelijk aan om de telefoon langs te komen brengen. En gaf ook gelijk zijn telefoonnummer. Dat langsbrengen dat zou wel heel ver rijden zijn en verzenden had ik wel genoeg vertrouwen in.
Deze telefoon is netjes binnen gekomen en voor de rest geen aanmerkingen hierop.

Nu kreeg ik op 13 september een mail van roba86 dat hij een iphone 5 te koop had en of ik hierin geïnteresseerd was. Nu was ik voor mijn zusje eigenlijk net op zoek naar een iphone 5 dus dit kwam mooi uit.
Gevraagd naar de staat van het toestel en de prijs. Telefoon bleek in nieuwstaat te verkeren en we hebben een nette prijs afgesproken.

Door roba86 werd aangegeven dat hij door zijn werk de volgende maandag pas in staat zou zijn om de verzending te regelen, dit kan natuurlijk en hier heb ik ook begrip voor.
Omdat ik zelf ook van alles die week had, ben ik er zondag ochtend pas aan toe gekomen om het geld over te maken.

Maandag 23 september heb ik een mail van roba86 gekregen dat het geld binnen was en de verzending geregeld zou worden. Omdat ik zelf het geld ook wat later overgemaakt had snap ik dat de telefoon niet dinsdag of woensdag in mijn bezit zou zijn.

Zaterdag 28 september geïnformeerd hoe de stand van zaken was, ik heb hierop een antwoord gekregen dat meneer de hele week ziek is geweest en zodoende niet in de gelegenheid is geweest om de telefoon te verzenden. Dit kan gebeuren en dit begrijp ik.

Helaas heb ik nog steeds geen T&T code ontvangen en hoor ook niks meer van roba86. Ik heb woensdag 2 oktober nog gevraag of de telefoon inmiddels verzonden is, maar geen antwoord ontvangen. Normaal krijg ik aardig snel reactie maar heb inmiddels nog steeds niks gehoord.

Omdat ik toch een beetje het gevoel begin te krijgen dat mijn geld weg is, heb ik een beetje informatie over roba86 opgezocht en zodoende vond ik dus deze advertentie in de V&A. Dit lijkt mij de telefoon die hij aan mij verkocht heeft, maar zoals te zien staat deze niet op verkocht.

Verder weet ik dus naam, achternaam, geboortedatum, rekeningnummer, telefoonnummer, woonplaats, kenteken van deze verkoper. Precieze adres is ook nog wel achter te komen.

Omdat de laatste mail gister pas verstuurd is, is het nog te vroeg om er vanuit te gaan dat ik echt opgelicht ben.

Maar hoe zou ik het beste verder kunnen handelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00d
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10 15:03
Als je zijn telefoonnummer hebt, dan kan je hem toch even bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chime
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-10 16:27
Inderdaad - wat is nu het probleem?
Of is een telefoontje plegen zo moeilijk tegenwoordig?

Nee - we sturen een mailtje en als daar niet binnen de 24u op wordt gereageerd gaan we even een topic starten op een forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
chime schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 13:27:
Inderdaad - wat is nu het probleem?
Of is een telefoontje plegen zo moeilijk tegenwoordig?

Nee - we sturen een mailtje en als daar niet binnen de 24u op wordt gereageerd gaan we even een topic starten op een forum.
Dit.

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatste contact is op 28 september geweest, dus nog even geduld om te zien wat er gaat gebeuren. Daarnaast heb je net een mail gestuurd en nog niet gebeld. Kortom, nog voldoende mogelijkheden voordat wij iets nuttigs voor je kunnen betekenen.

Tip: spreek af wanneer welke actie ondernomen wordt en leg uit dat je je een beetje zorgen maakt. Om die reden vraag je wat extra commitment om de deadlines waar te maken.

Laat me even weten als alle communicatie is gestaakt/je erger vermoedt, dan doe ik je topic weer open. :)

Dit topic is gesloten.