Autoradio met dvd en dvb-t, maar hdmi uitgang ipv scherm?

Pagina: 1
Acties:

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Voor een project met een camper ben ik dus op zoek naar zoiets, maar na een dag lang Google kan ik nog steeds geen mooi apparaat vinden...

Er komt een scherm op te hangen ergens bij het aanrecht, gewoon een 12v lcd-tv'tje, en die wilde ik dan aan een autoradio hangen met dvd en dvb-t en hdmi uitgang. Een (1-din) autoradio, want die zijn mooi in te bouwen in een kastwand en 12v.

Waarschijnlijk gaat het niet bestaan en wordt het een tv'tje met dvb-t tuner met daarbij een autoradio met dvd en gewone analoge video uitgang. Maar toch zijn ook dat soort autoradio's dun gezaaid. Heeft er iemand ervaring met zulke apparaten?

Er zal uiteindelijk ook zo'n Android multimedia kastje in komen zodat ze (in de buurt van wifi of zelfs met 3G, ligt aan het land en de kosten en het gebruiksgemak, die lui weten niet eens wat een sim-kaart is) kunnen skypen, internetten, whatever.

Het verhaal wordt een beetje te druk en onsamenhangend, dus terug naar de kern. Heeft er al eens iemand eerder met dit bijltje gehakt, doe eens een poging en help me met wat (zoek-)tips.

• Llewy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-12 12:57
Wat is er mis een laptop? :) Lijkt mij een voordelige oplossing..

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Llewy schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 22:04:
Wat is er mis een laptop? :) Lijkt mij een voordelige oplossing..
Bouwen niet makkelijk in ?

Maar als het gaat om dvd, er zijn genoeg tv's met een ingebouwde dvd speler

[ Voor 16% gewijzigd door Fish op 03-10-2013 22:08 ]

Iperf