Assassin's Creed 2

Pagina: 1
Acties:
  • 476 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atwee
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-05-2024
Vorige week dan eindelijk eens aan Assasins Creed begonnen. Ik heb deel 2 Brotherhood gedownload om te proberen op de PC. Ik vond het spel leuk, ging naar de winkel en kocht het spel. Al snel kwam ik er in het spel achter dat ik deel 2 had gekocht en niet The Brotherhood wat eigenlijk de bedoeling was.

Geen probleem, speel ik eerst 2 en koop ik daarna Brotherhood.

Nu mijn probleem. Aangezien ik nog aardig nieuw ben met Assasins, is het voor mij wel fijn om af en toe nog even te kunnen lezen (tijdens gebeurtenissen, een gevecht of combinaties van knoppen die je moet indrukken voor bepaalde sprongen) welke knop, waar voor is.
Bij de gedownloade Brotherhood was dit geen probleem en stond het er gewoon bij.

Bij het gekochte deel 2, is dit wel aanwezig maar zijn dit icoontjes van een gamepad (met de kleuren) en niet van een toetsenbord.Afbeeldingslocatie: http://garliccheese.files.wordpress.com/2012/06/ac2.jpg
Het gaat er dus om dat ik in beeld de toetenbordfunctie's te zien krijg en niet de icoontjes zoals hierboven.

Bij de instellingen staat dat ik het toetsenbord en muis gebruik en niet een gamepad. Ik zie nergens een optie dat ik de aanwijzingen tijdens het spel kan omzetten van gamepad naar toetsenbord. Dus dat ik het woord “Spatiebalk” moet indrukken om te rennen i.p.v. een groen rondje met daarin een voet.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Dit is iets wat prima in het AC2 topic kan: Assassin's Creed 2

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Dit topic is gesloten.