Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Studie laptop

Pagina: 1
Acties:

• Vinni-B
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 13:50
Goedemorgen tweakers,

Ik zou graag jullie hulp willen bij het zoeken naar een geschikte laptop voor mijn vriendin.

Wat ga je met de laptop doen?
Deze zal vooral voor de studie gebruikt gaan worden en geen zware programma's gaan draaien. Dingen die vooral gebruik zullen worden zijn: tekstverwerking, surfen, video kijken, streamen, enz. Maar dit moet uiteraard wel allemaal snel kunnen.

Wat mag de laptop gaan kosten?
Graag rond de 700 euro.

Ben je van plan je laptop veel mee te slepen?
Ja, deze laptop zal vaak mee genomen worden. Het formaat is daarom het liefst 13"of 14". Daarnaast is een goede accu duur ook gewenst, iets van 3 á 4 uur beter is altijd mooi meegenomen.

Heb je nog bepaalde voorkeuren?
Acer ben ik zeer ontevreden over en zou ik zeker niet meer kiezen. Verder ben ik tevreden over Asus, maar andere merken heb ik niet veel ervaring mee.

Ik volg nu al een tijdje de topics in het laptop aankoopadvies maar heb nog steeds niets kunnen vinden. Ik vind dat er in het 13" / 14" segment niet erg veel keuze is wanneer er toch redelijke specificaties gewenst zijn maar geen ultrabook(welke vaak duur zijn). Twee laptops die ik tot nu toe op het oog heb zijn:

#ProductPrijsSubtotaal
1Samsung NP530U4E-K01NL€ 759,-€ 759,-
1Samsung NP535U3C-A03NL€ 565,-€ 565,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.324,-

Ik zou graag jullie mening horen en andere opties.

Alvast bedankt!