Andere pc gekregen met Windows 7 Pro. Op deze pc is een netwerkschijf gekoppeld naar een AS400 machine. Deze netwerkschijf was goed gekoppeld. De volgende dag stond er een rood kruis door de schijfverbinding.
Als ik de netwerkshare opnieuw probeer te koppelen verschijnt de melding: "er is momenteel een andere gebruiker verbonden". Dit is echter niet het geval.
Bij iemand anders die ook een Windows 7 machine heeft gekregen kan deze schijf ook niet gekoppeld worden melding is: onvoldoende opslagruimte...
Gebruiker is niet geblokkeerd. Op een andere machine verbinden met mijn gebruikersnaam lukt wel op die netwerkschijf het probleem zit dus echt in de Windows 7 machine lokaal.
Het lijkt op een soort cache van gebruikersnaam en wachtwoord of iets.
Googlen leverd ook niet veel op.
Wat zou ik hieraan kunnen doen?
Als ik de netwerkshare opnieuw probeer te koppelen verschijnt de melding: "er is momenteel een andere gebruiker verbonden". Dit is echter niet het geval.
Bij iemand anders die ook een Windows 7 machine heeft gekregen kan deze schijf ook niet gekoppeld worden melding is: onvoldoende opslagruimte...
Gebruiker is niet geblokkeerd. Op een andere machine verbinden met mijn gebruikersnaam lukt wel op die netwerkschijf het probleem zit dus echt in de Windows 7 machine lokaal.
Het lijkt op een soort cache van gebruikersnaam en wachtwoord of iets.
Googlen leverd ook niet veel op.
Wat zou ik hieraan kunnen doen?
[ Voor 9% gewijzigd door monta op 03-10-2013 10:48 ]
monta