Ik heb een probleem met meerdere monitors. Aangezien plaatjes meer zeggen dan woorden, bij deze het album: http://imgur.com/a/Nh0jg
In het kort: als ik een scherm op mijn tweede monitor zet, wordt het programma uitvergroot, en in het geval van xbmc, als ik hem op fullscreen zet, gaat het over mijn andere scherm heen. Dit probleem treedt ook op bij Google Chrome, Internet Explorer, AMD Catalyst Control Center, Steam, bijna elk programma dat ik heb geprobeerd. Dit heb ik bij geen enkele andere windows of linux versie gehad.
Mijn setup is als volgt:
- Radeon HD6950 videokaart
- Eerste (main) monitor is een LG monitor aangesloten met DVI
- Tweede monitor is een Samsung TV aangesloten via HDMI
Ik heb zowel de normale als de 8.1 preview videodrivers geprobeerd, maakte geen verschil. De resoluties staan allebei op 1080p.
Als er nog info nodig is, vraag gerust.
In het kort: als ik een scherm op mijn tweede monitor zet, wordt het programma uitvergroot, en in het geval van xbmc, als ik hem op fullscreen zet, gaat het over mijn andere scherm heen. Dit probleem treedt ook op bij Google Chrome, Internet Explorer, AMD Catalyst Control Center, Steam, bijna elk programma dat ik heb geprobeerd. Dit heb ik bij geen enkele andere windows of linux versie gehad.
Mijn setup is als volgt:
- Radeon HD6950 videokaart
- Eerste (main) monitor is een LG monitor aangesloten met DVI
- Tweede monitor is een Samsung TV aangesloten via HDMI
Ik heb zowel de normale als de 8.1 preview videodrivers geprobeerd, maakte geen verschil. De resoluties staan allebei op 1080p.
Als er nog info nodig is, vraag gerust.