Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• pollerita
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-10-2023
Ik vraag me af of je op iedere android smartphone (phablet) van een niet nader bekend merk, zomaar een andere rom kan op zetten.
Dus geen enkel merk dat hier in deze forums aangehaald wordt.

En natuurlijk als het kan, hoe ik deze rom moet behouden en hoe ik het moet doen.

Iemand?

Bij voorbaat dank.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Nee, dat kan niet zomaar. Zonder details te geven zal je dat niet lukken.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:36
pollerita schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 23:11:
Ik vraag me af of je op iedere android smartphone (phablet) van een niet nader bekend merk, zomaar een andere rom kan op zetten.
Dus geen enkel merk dat hier in deze forums aangehaald wordt.

En natuurlijk als het kan, hoe ik deze rom moet behouden en hoe ik het moet doen.

Iemand?

Bij voorbaat dank.
kunt het beste dan op xda developers kijken, daar komen bijna alle telefoons voor waar Roms beschikbaar voor zijn.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Of dat kan, kun je gewoon opzoeken. Het lijkt me niet de bedoeling dat wij voor jou gaan Googlen. Sowieso verwachten we het een en ander aan eigen inzet als je op GoT een topic opent, maar daar kan ik hier niets van terugvinden. We kunnen je helpen bij het installeren van een custom rom als je er zelf niet uitkomt, maar dan verwachten we wel wat meer eigen initiatief.

Dit topic gaat dus op slot.

Dit topic is gesloten.