Mijn beeld is ineens zwart wit geworden en ik geen idee hoe dit ineens komt. Ik heb alle instellingen van mijn videokaart bekeken en kan daar niks vreemds vinden.
Ik heb een HDMI splitter met twee outputs en 4 inputs om zeg maar de pc of op de beamer of op tv te projecteren. Nu heb ik alle kabels los gehaald behalve die van mijn beeldscherm naar de ingang van mijn videokaart. Helaas loste ook dat mijn probleem niet op.
Wat ik wel raar vind is dat waar je de beeldscherm resolutie kan veranderen, ik daar mijn Iiyama scherm niet zie maar er wel beeld op heb: zwart/wit alleen. Wat er wel staat is de beamer H5360.
Ik heb ook een systeemherstel geprobeerd. Ben een beetje ten einde raad.
O ja, schiet mij te binnen dat als ik reboot dat het Windows logo wat je ziet wel in kleur is maar zodra Welkom verschijnt is het zwart wit.
Mijn pc:
Windows 7 Ultimate SP1
Core i7 2600K
Asus P8P67 EVO
EVGA GeForce GTX460
Samsung SSD 128gb Pro
GeiL 8gb GD38GB1333C9DC
Hoe krijg ik weer kleur??
Ik heb een HDMI splitter met twee outputs en 4 inputs om zeg maar de pc of op de beamer of op tv te projecteren. Nu heb ik alle kabels los gehaald behalve die van mijn beeldscherm naar de ingang van mijn videokaart. Helaas loste ook dat mijn probleem niet op.
Wat ik wel raar vind is dat waar je de beeldscherm resolutie kan veranderen, ik daar mijn Iiyama scherm niet zie maar er wel beeld op heb: zwart/wit alleen. Wat er wel staat is de beamer H5360.
Ik heb ook een systeemherstel geprobeerd. Ben een beetje ten einde raad.
O ja, schiet mij te binnen dat als ik reboot dat het Windows logo wat je ziet wel in kleur is maar zodra Welkom verschijnt is het zwart wit.
Mijn pc:
Windows 7 Ultimate SP1
Core i7 2600K
Asus P8P67 EVO
EVGA GeForce GTX460
Samsung SSD 128gb Pro
GeiL 8gb GD38GB1333C9DC
Hoe krijg ik weer kleur??
[ Voor 30% gewijzigd door Spiritual89 op 02-10-2013 23:00 ]