Feedback gewenst: Nieuwe iMac of huidige iMac2011 + game pc

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-09 19:44

RoyK

Hobby tekenaar

Topicstarter
Beste tweakers,

ik heb een 27" iMac 2011, met een i5 sandy bridge, 3,1 ghz, SSD, 12 gig geheugen en een 6900M aan board met 1 gig geheugen. Natuurlijk geen game monster. Daar is hij ook niet voor aangeschaft. Maar ik speel er via bootcamp prima games mee. Voornamelijk Battlefield 3 en nu Battlefield 4. Naast mijn iMac heb ik nog een Dell 2711 staan (dual setup)

Nu zit ik te twijfelen, volgend jaar upgraden naar een nieuwe iMac (i7, 16gb, 4gb videokaart (ben type ff kwijt), ...en de huidige verkopen, of doorgaan met mijn huidige iMac, en een game pc er naast zetten. Want ik ben het wel een beetje beu, om BF3 en nu BF4 op low low te spelen.

De game pc wil ik dan aansluiten op de dell 2711. Ik heb gezien dat er KVM switchen zijn (zeg ik het goed?) die je toetsenbord en muis kunnen aansturen naar 2 computers.

Nu vraag ik me af.. kan ik in setting 1 (werk) gewoon op 2 schermen werken

en zodra ik ga gamen de iMac uit zetten (of aan laten) en de computer starten en eist de game computer het Dell scherm op.

Werkt het zo? Het geluid zal ik dan op een koptelefoon moeten doen, want 2 setjes boxen is een beetje overkill :)

Maak ik ergens nog een denkfout? Wat zouden jullie doen?

Mijn portfolio op Instagram