Hallo allemaal!
Voor het spelen van Battlefield 4 moet ik mijn pc gaan upgraden. Gezien ik de pc nog niet heel lang in bezit heb en ook niet teveel geld wil spenderen aan een compleet nieuwe rig, vraag ik jullie graag om advies.
Om Battlefield 4 op ULTRA settings te kunnen spelen ben ik bang dat ik teveel geld moet gaan uitgeven aan mijn huidige PC
Maar als ik hem vloeiend op een mindere kwaliteit kan spelen voor een leuke prijs ben ik ook blij!
Ik speel op 1920x1080 60hz.
Mijn PC:
CPU: Intel core i7 930 @ 2.80Ghz (draait op 3.00Ghz)
Mobo: Asus P6X58D-E
RAM: Kingston 6GB DDR3-1333 met Kingston HyperX Cooling Fan
PSU: XFX Pro Series 850W
HDD: Samsung 1TB SATA @ 7200 rpm
Behuizing: Antec Twelve Hundred (full tower)
Ik hoop dat de aanschaf van een nieuwe GPU en een SSD-schijf voldoende is, ik dacht zelf aan de GIGABYTE GV-N770OC-2GD
Graag jullie advies 
Groeten,
Mike
Voor het spelen van Battlefield 4 moet ik mijn pc gaan upgraden. Gezien ik de pc nog niet heel lang in bezit heb en ook niet teveel geld wil spenderen aan een compleet nieuwe rig, vraag ik jullie graag om advies.
Om Battlefield 4 op ULTRA settings te kunnen spelen ben ik bang dat ik teveel geld moet gaan uitgeven aan mijn huidige PC
Mijn PC:
CPU: Intel core i7 930 @ 2.80Ghz (draait op 3.00Ghz)
Mobo: Asus P6X58D-E
RAM: Kingston 6GB DDR3-1333 met Kingston HyperX Cooling Fan
PSU: XFX Pro Series 850W
HDD: Samsung 1TB SATA @ 7200 rpm
Behuizing: Antec Twelve Hundred (full tower)
Ik hoop dat de aanschaf van een nieuwe GPU en een SSD-schijf voldoende is, ik dacht zelf aan de GIGABYTE GV-N770OC-2GD
Groeten,
Mike
[ Voor 180% gewijzigd door MikeMaasdam op 02-10-2013 20:14 ]