Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Welke laptop is het beste voor mij?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Aangenaam!

Voor school ben ik opzoek naar een kleine, compacte laptop met meerdere mogelijkheden. Absoluut niet het beste van het beste, maar wél eentje waarmee ik lichte games kan spelen, fotobewerken én eentje die een goeie accu heeft [6u+].
Budget: max. €350 [Marktplaats enz.]

Ik zou het erg waarderen als je er ook uitleg bij zet: wat goed is aan de processor, videokaart, etc. Want ik weet er bar weinig van...

Momenteel deze twee in gedachten: 1. http://www.marktplaats.nl...4gb-320gb-14-1-win-7.html
2. http://www.marktplaats.nl...ng-ultrabook-serie-5.html

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2013 20:06 ]

Verwijderd

Topicstarter
niemamd?

• peakrever
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-05 15:00
De eerste iig niet, je had zelf ook wel kunnen vinden dat de 2e beter is. OP de eerste kan je echt niks, de 2e is echt een stuk beter.

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-11 10:25

ormagon

Definitely Maybe

De vraag is ook een beetje wat je onder licht gamen verstaat. De Asus die je linkt heeft een Intel HD 2000 aan boord waar je daadwerkelijk niets mee kan. Als je een klein beetje wilt gamen (zeg WoW, LoL of Diablo 3 ofzo op laag/med) dan moet je bij Intel minstens een HD4000 hebben. De tweede laptop die je linkt, de Samsung, is wat dat betreft interessanter. De AMD 7500G presteert namelijk ongeveer gelijk aan een Intel HD 4000. 6+ uur effectief werken ga je niet redden met wensen en budget vrees ik. Maar een goede 4 uur met wifi aan, beetje internetten, word, scherm op gemiddelde helderheid moet je wel kunnen redden.

Review van die tweede laptop:
http://www.notebookcheck....U3C-Notebook.83159.0.html

[ Voor 8% gewijzigd door ormagon op 03-10-2013 14:31 ]

Verwijderd

Topicstarter
Licht gamen: spele.nl, Fifa en misschien wat browser games..
6+ u maakt dan niet uit, als ie maar niet na 2u al begeeft.. Dan ga ik dénk ik voor de Samsung, maar ben een andere tegengekomen, is deze beter??
http://www.laptopcentrale...+Vostro+2420+-+nieuw.html

• peakrever
Nee, Celeron is bagger, eigenlijk zou ik nog even doorsparen en dan iets beters kopen, maar als je echt een laptop nodig hebt, koop dan die samsung.

Verwijderd

Topicstarter
heeeel erg bedankt!! Nu kan ik geen miskoop doen. Maar ik vraag me nog iets af waar moet ik naar kijken als ik alptop aanschaf en is er ergens waar ik een 'speed test' kan doen [kijke welke sneller is] zonder dat ik de laptop zelf heb??

Verwijderd

Topicstarter
Ohja, en hoe zit het met deze?
http://www.marktplaats.nl...0afa33e3a&previousPage=lr

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2013 16:57 ]

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:11

Bolletje

Moderator Harde Waren
street fighter, het is niet raar dat er weinig mensen reageren: je steekt zelf ook weinig moeite in je berichten en doet weinig onderzoek. Ik raad je dan ook aan om een actieve houding aan te nemen en zelf eens proberen te onderzoeken of een laptop geschikt is. Dus niet enkel alle vragen hier neer zetten en linkjes plaatsen naar laptops.

Verwijderd

Topicstarter
hoe onderzoek je welke alptop beter is?? ik heb er 0 verstand van..

• Rataplan_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-10 19:25
En in je profiel staat dat je een ICT opleiding doet of hebt gedaan? Dit is dit toch erg basaal allemaal. Google eens naar '<type laptop> review' en je vindt geheid een hoop reviews en informatie, vergelijkingen en noem maar op. Jouw wensen met dat budget wordt waarschijnlijk een tweedehandsje of je gaat toch inleveren op je eisen.

[ Voor 18% gewijzigd door Rataplan_ op 03-10-2013 17:10 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nee doe geen ict.. maar niemand die zo 123 een laptop uit de hoofd weet die licht en compact is én goeie battery heeft? Verder geen eisen. 2ghz 4GB ram is voldoende.

Verwijderd

Topicstarter
maarr suggesties??

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-11 10:25

ormagon

Definitely Maybe

Het probleem is nu ook nog een beetje dat je de verkoper in acht moet nemen. Een T410 voor 300 euro? Geloof er weinig van. Tweakers is geen forum om simpelweg je vraag te dumpen. Er wordt vooronderzoek van je verwacht, bepaalde inzet en door het vooronderzoek ook bepaalde kennis. Iedereen helpt graag maar het is geen gratis hulpservice. De Samsung is een prima optie wanneer de verkoper betrouwbaar is.

Verwijderd

Topicstarter
nee verkoper reageert niet zelfs op sms berichten.. gelukkig nog geen geld overgemaakt,
maare ik ga dus voor die samsung maar blijft tog nog aan dure kant op makrptlaats zelfs willen ze er 450 voor..

• peakrever
Dan koop je hem niet, en zoek je iets anders.

• Lolhozer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:15

Lolhozer

Cetero censeo birrum bibendum

Voor een tweedehands laptop is het natuurlijk lastig de accuduur te voorspellen he.

Waarom? Omdat het kan!!

Pagina: 1