Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• sdenbosch
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-02 14:33
Hallo allemaal,

de autostand op mijn s3 gaat de hele tijd automatisch aan, en weer uit, aan, uit, enz enz.
De verlichting van m'n scherm gaat dan ook aan en hij gaat van z'n toetsenblokkering, dus als ik 'm in m'n broekzak heb zitten, kan hij van alles doen! Ook draait m'n startscherm mee.
Als ik m'n menu van boven in m'n scherm naar beneden haal zeg maar, dan staat de autostand daar niet bij! Staat in het menu display-meldingsvenster ook niet aan.
Zodra de autostand weer aan springt, sluit hij andere apps af, dus redelijk irritant als je ergens mee bezig bent!

s Voice sprong ook automatisch aan, maar dat heb ik uit kunnen zetten.

Iemand een oplossing????

• Ralphie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-11 13:47
Op de SII kwam dat vaak doordat de USB port niet helemaal lekker was (zelf ook meegemaakt). Ik heb toen voorzichtig het plaatje met een stanley mesje weer een beetje terug omhoog gebogen en voila :)

HODL

• sdenbosch
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-02 14:33
Ralphie schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 16:07:
Op de SII kwam dat vaak doordat de USB port niet helemaal lekker was (zelf ook meegemaakt). Ik heb toen voorzichtig het plaatje met een stanley mesje weer een beetje terug omhoog gebogen en voila :)
Hij doet al een half uur normaal, dus volgens mij is het opgelost! Thanks!!