Beste mensen,
Ik ben op zoek naar een simpele smartphone. Mijn oog is gevallen op 3 modellen:
1) Samsung Galaxy SII Plus
2) Samsung Core
3) Samsung Galaxy S 3 mini
Nu verschillen de processors nogal.
1) Samsung Exynos 4210 1,2 GHz Dual core
2) STE U8420 1.2 Ghz dual-core
3) Cortex-A9 1 GHz Dualcore ARM
De Core heeft geen Super Amoled-scherm. Bij de telefoonboer om de hoek zag ik niet echt spectaculaire verschillen. Hoe merk ik dit in de praktijk? Ook zou deze geen Gyposcoop hebben, een gemis?
Ik ga het toestel gebruiken om berichten te verzenden, bellen, mail checken, agenda en wat internetten. Navigatie zal zeker ook gebruikt worden. Ik sluit een spelletje niet uit maar dit zal niet meer zijn dan af en toe de tijd te doden in de trein.
Alle toestellen hebben 8 gb intern, en uitbreidbaar. 1 GB werkgeheugen is ook bij allen aanwezig.
Mijn vraag, wat zou de keuze zijn mbt de specs. Ik heb geen verstand van telefoons, laat staan de diverse processors.
Een goed vergelijk of benchmarks vind ik niet op google (links welkom!)
Ik ben op zoek naar een simpele smartphone. Mijn oog is gevallen op 3 modellen:
1) Samsung Galaxy SII Plus
2) Samsung Core
3) Samsung Galaxy S 3 mini
Nu verschillen de processors nogal.
1) Samsung Exynos 4210 1,2 GHz Dual core
2) STE U8420 1.2 Ghz dual-core
3) Cortex-A9 1 GHz Dualcore ARM
De Core heeft geen Super Amoled-scherm. Bij de telefoonboer om de hoek zag ik niet echt spectaculaire verschillen. Hoe merk ik dit in de praktijk? Ook zou deze geen Gyposcoop hebben, een gemis?
Ik ga het toestel gebruiken om berichten te verzenden, bellen, mail checken, agenda en wat internetten. Navigatie zal zeker ook gebruikt worden. Ik sluit een spelletje niet uit maar dit zal niet meer zijn dan af en toe de tijd te doden in de trein.
Alle toestellen hebben 8 gb intern, en uitbreidbaar. 1 GB werkgeheugen is ook bij allen aanwezig.
Mijn vraag, wat zou de keuze zijn mbt de specs. Ik heb geen verstand van telefoons, laat staan de diverse processors.
Een goed vergelijk of benchmarks vind ik niet op google (links welkom!)