Niet welke maar waar moet ik het komen?

Pagina: 1
Acties:

• Daftman380
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-02 17:01
Ik heb de K95 van corsair. Dit keyboard bevalt me echt erg goed. Nu zou ik wel wel leuk vinden om het item van de onderstaande link toe tevoegen aan mijn setup.

Nu ben ik al even aan het kijken geweest maar kan niet vinden waar ik het kan kopen. Corsair geeft wel een hele waslijst met resellers van corsair, maar het specifieke artikel heeft geen van de winkels op zijn site staan.

http://www.corsair.com/us...puller-and-palm-rest.html

Wellicht is er iemand die een idee heeft.

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-02 20:44
Even contact op nemen met één van die shops (je favoriete?) wellicht kunnen ze dit voor je bestellen aangezien Corsair veel meer aan hun levert.. Wellicht hebben ze het niet in hun assortiment opgenomen omdat ze verwachten dat er weinig vraag naar is? Of komt het nog?

Je krijgt namelijk een algemene retailer lijst te zien, niet specifiek van dat product..

Bellen is weten ;-)

[ Voor 16% gewijzigd door Rann op 02-10-2013 14:50 ]

• Daftman380
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-02 17:01
Ok thanks. Zal dat dan maar eens proberen :)

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02:58
Je kan het item ook bij Corsair zelf bestellen... alleen niet via de url waar jij dat item hebt gevonden. Jouw link verwijst namelijk naar de US only site en dan kan je geen bestellingen naar Nederland doen, alleen binnen de US. Maar als je rechts bovenin instelt dat je naar de 'Global (english)' website wil gaan, dan heb je meer keuze wat betreft het aantal landen en Nederland staat er ook tussen :)

Ik ga het niet exact voor je omrekenen, dat mag je zelf doen... maar het kost je dan $18.14 (incl tax) en $15,- bezorgkosten... grofweg omgerekend zo'n 25 euro totaal... ik denk dat het niet veel duurder is wanneer je het in een winkel zou vinden.

Maar als je het perse in Nederland wil bestellen, dan zou je bijvoorbeeld eens met https://www.megekko.nl/ contact op kunnen nemen, die verkopen namelijk een aantal Corsair toetsenborden waar dat setje wordt bijgeleverd. Ook Alternate.nl heeft die setjes... 4launch heeft ze ook.

[ Voor 18% gewijzigd door MicGlou op 02-10-2013 19:43 ]