Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vorige week een Samsung Smart TV aangeschaft (UE46F8000) en een Tab 3 (10,1 "). De belangrijkste reden: Mijn gehandicapte vrouw (eenzijdig verlamd) een groter platform te geven om gemakkelijk te kunnen internetten. Ik had gehoord dat je het virtuele toetsenbord van de Tab 3 kon gebruiken om in Google te navigeren en met de Tablet tekst in te voeren op de Smart TV. Dat lijkt echter (nog) niet te kunnen ? De ene Samsung Helpdesk zegt ja, de ander nee en ook Internet gaf niet echt een voor mij begrijpelijk antwoord. De aan ons aangegeven optie (leverancier) om een hardware toetsenbord bij de smart TV aan te schaffen willen we liever niet door de eerder aangegeven handicap. Slechts 1 hand, dus liever 1 device. Kan iemand hier iets over zeggen?

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 12:58
Wellicht dat de Samsung Smart View app hier uitkomst kan bieden (Google Play: Samsung Smart View)?

Ik gebruik deze zelf met mijn iPad en het werkt behoorlijk goed. Soms moet je even een paar keer proberen om connectie te maken, maar het lukt altijd wel.

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor de suggestie, maar nee, ook deze werkt, net als alle andere door mij uitgeprobeerde Samsung apps, niet. Ik heb Samsung ook gebeld en de Helpdeskdame (die niet wist wat een Galaxy Tab 3 was) zei dat het niet mogelijk was. Ze pleegde ruggespraak met een superieur. Ik heb om het probleem snel op te lossen toch maar een Samsung toetsenbord gekocht. € 100,- Misschien is dat ding wel de oorzaak dat de app bij Samsung niet en bij Apple wél werkt. Wie weet :-(