Toon posts:

[iOS7] Geen meldingen nieuwe mails?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste forumleden,

Sinds ik iOS7 heb krijg in voor nieuwe mails (via standaardapp) enkel een geluidsignaal, maar geen meldingen meer op mijn lockscreen. Ik heb mijn instellingen reeds meerdere malen aangepast, maar niets helpt. Heb reeds gegoogled, maar vind hierover niets terug, buiten gelijkaardige problemen bij de gmail app.

Voor mijn twee mailboxen (hotmail en werk) en VIP gebruik ik devolgende instellingen

Meldingsstijl = meldingen
Batch-appsymbool = aan
Toon in berichtencentrum = aan
Toon voorvertoning = aan

Heeft iemand van jullie ook dit probleem of weet iemand een oplossing, want ik vind het extreem irritant dat als mijn geluid af staat ik niet snel kan checken dat ik een mail ontvangen heb.

Alvast bedankt voor de hulp

Saga

PS - ik gebruik een iPhone 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLass
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-09 16:37
<insert standaard helpdesk oplossing> Heb je de telefoon al een keer uit en aan gezet? </insert standaard helpdesk oplossing>

Klinkt heel simpel, maar dit was wel de oplossing bij een collega met iPhone4 die exact hetzelfde had als jij. Na de reboot van het toestel kwamen de mailmeldingen gewoon weer op het lockscreen.

Mijn advertenties op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DaLass,

Mijn aan/uit-knop is vij hard stuk, maar het is me toch gelukt van de telefoon aan en uit te zetten en het werkt terug.

/slaps myself voor dit zelf nog niet gedaan te hebben xD

Bedankt voor de simpele, maar helpende suggestie!!

+1 voor DaLass!!

Grtz

Saga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankwopereis
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07:12

frankwopereis

Eerst denken, dan doen

Verwijderd schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 14:52:
Mijn aan/uit-knop is vij hard stuk, maar het is me toch gelukt van de telefoon aan en uit te zetten en het werkt terug.
Met "assive touch" kan je je telefoon ook uitzetten (vergrendelen inhouden).
Aanzetten kan ook door middel van aansluiten laadkabel.

Heb zelf meer dan een jaar met een echt defecte aan/uit-knop gewerkt

PC 2x27", 9850X3D, x870, 5070TI, 64GB | Sonos | HomeAssistant | Marstek | Samsung TV's & mobiel | Speciaalbier, wijn & likeur | doet Hardlopen & Fitness | kijkt Voetbal, F1 | Koken & BBQ | Kamperen & vliegen | informatieanalist in ziekenhuis | EHBO'er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
frankwopereis schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 15:01:
[...]

Met "assive touch" kan je je telefoon ook uitzetten (vergrendelen inhouden).
Aanzetten kan ook door middel van aansluiten laadkabel.

Heb zelf meer dan een jaar met een echt defecte aan/uit-knop gewerkt
Ah ok, dank je, handig om te weten, ik moet héél hard doorduwen en dan wilt hij zich toch afzetten en opzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Heb je "toon in toegangsscherm" ook aanstaan? Die zie ik er namelijk niet bij staan.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Pagina: 1