Toon posts:

gadgetcow bekend?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hi Pricewatchers,
Ik ga een nieuwe digitale camera kopen en vind de scherpste prijs bij Gadgetcow. Die vind ik echter niet terug bij Tweakers Pricewatch. Hoe komt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-09 20:22

FlipFluitketel

Frontpage Admin
reviews: Tweakers FAQ :)
Foutje in die FAQ, handmatig prijzen toevoegen is niet meer mogelijk, de shop moet een abo hebben om de prijzen in de pricewatch te hebben staan (en dat hebben ze dan waarschijnlijk niet of als ze dat wel hebben dan hebben ze dat product niet gekoppeld).

[ Voor 16% gewijzigd door FlipFluitketel op 02-10-2013 12:01 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ok het is niet zo dat ze er niet instaan omdat ze niet betrouwbaar zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van wat ik lees staan ook de onbetrouwbare shops er nog in, om te laten zien dat ze dus niet heel betrouwbaar zijn. Dit kun je zien aan de hand van de score en de reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dus: niet in Pricewatch betekent niets anders dan: onbeoordeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-09 20:22

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Verwijderd schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 12:58:
dus: niet in Pricewatch betekent niets anders dan: onbeoordeeld.
Nee, niet in de pricewatch betekent geen pricewatchmanager-abonnement. Een winkel kan wel vermeld staan bij de shopreviews maar dat wil niet zeggen dat ze dan ook in de pricewatch staan. Bij de shopreview kun je wel zelf een shop door onderaan de pagina te klikken op "Shop toevoegen".

[ Voor 19% gewijzigd door FlipFluitketel op 02-10-2013 13:17 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:18

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Het is zo te zien in elk geval geen Nederlandse shop (adres is in Duitsland zo te zien), dus dat lijkt me iets om rekening mee te houden en mogelijk ook een verklaring voor de lagere prijzen.

Verder inderdaad wat FlipFluitketel zegt met betrekking tot het opnemen van shops in de PW en Shopreview.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1