Na jaren van trouwe dienst heeft anderhalf jaar geleden m'n Logitech Ultra X toetsenbord het begeven en ik ben er tot op heden nog niet in geslaagd om een goede vervanging te vinden. De redenen waarom ik de Ultra X zo fijn vind is vanwege de platte "laptop" toetsen en omdat er (nagenoeg) geen ghosting aanwezig is tijdens het gamen. Iets wat bij bijna alle niet-gaming toetsenborden wel het geval is. Ook is het een zeer simpel toetsenbordje, maar wel met mediakeys, etc.
Ik heb nu een G110, wat ik echt een dramatisch slecht toetsenbord vind. De linker Shift knop wordt vaak schuin ingedrukt, waardoor hij vast komt te zitten en de indruk niet wordt geregistreerd. Ook is het typen met dit toetsenbord echt een drama. Gelukkig heb ik hiermee geen last van ghosting.
Mijn vraag is: wat is een waardige vervanging voor de Ultra X dat voldoet aan mij eisen?
Alvast heel erg bedankt!
Ik heb nu een G110, wat ik echt een dramatisch slecht toetsenbord vind. De linker Shift knop wordt vaak schuin ingedrukt, waardoor hij vast komt te zitten en de indruk niet wordt geregistreerd. Ook is het typen met dit toetsenbord echt een drama. Gelukkig heb ik hiermee geen last van ghosting.
Mijn vraag is: wat is een waardige vervanging voor de Ultra X dat voldoet aan mij eisen?
Alvast heel erg bedankt!