Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ziggo Plus Smartcard op Basis abbonement

Pagina: 1
Acties:
  • 324 views

• Delacour
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-12-2024
Hoi allemaal,

Ik weet niet zeker of dit het goede topic is, maar dit leek em er wel het meeste op :)

Ik hoorde onlangs dat het mogelijk is om een Basis TV abbonement bij Ziggo af te sluiten. En als ik dan door iemand met een Plus abbonement een Smartcard laat bestellen en deze dan dus ook laat activeren door diegene, ik dan ook gebruik kan maken van dezelfde opties als het Plus abbonement ondanks dat ik dan een Basis abonnement heb feitelijk gezien.

Kan iemand dit bevestigen?

Ik heb op internet al op wat sites gezoch en zie wel dta iemand anders een SMartcard voor mij kan activeren en dit dan dus ook werkt bij mij thuis. Echter kan ik over deze 'mooie' bijkomstigheid niet bepaald veel informatie vinden.

• markisoke
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-11 12:38
Bel ziggo, 0900-1884.
Weet je het zeker.

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-11 16:04

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Ben bang dat je dit hier niet mag bespreken, aangezien het niet helemaal legaal is..

• sjaak
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-11 12:10

sjaak

un giorno credi

Ja dat kan. Zo neem ik wel eens m'n smartcard mee om ergens anders een potje voetbal te kijken. Volgens mij geldt het alleen niet meer voor de eredivisie kanalen, die wordt maar op ééntje geactiveerd. (Was vroeger op allemaal)

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 29-11 09:35
Hmm, heb hier nog een smartcard waar Film1Sport1EDLive op zit. Maar om je vraag te beantwoorden: Zo lang de eigenaar van de andere smartcard in dezelfde Ziggo regio woont (west of oost) werkt dit inderdaad.

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
Illegaal en daarom verboden.

Basa?

• Amens
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-11 21:55
Yep, werkt!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Dat werkt, vraag me af of het illegaal is. Toen ik vanuit het ouderlijk huis (had daar een smartcard op mijn slaapkamer) naar op mezelf ging heeft de Ziggo Helpdesk dame het pakket overgezet (kaart geheractiveerd) nadat die was "verlopen" (te lang niet gebruikt). Zo had ik op 1 kaart alle kanalen, films, extra pakket en Eredivisie. Op mijn eigen slechts basis.

Lijkt me echter een gevalletje geluk en niet zozeer dat het mag of volgens de regels van Ziggo is.
Beste kan je voor die paar euro gewoon een normaal abonnement nemen en de extra zenders gewoon betalen.

[ Voor 3% gewijzigd door Kecin op 02-10-2013 14:35 ]

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

• Delacour
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-12-2024
Kecin schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 14:34:
Dat werkt, vraag me af of het illegaal is. Toen ik vanuit het ouderlijk huis (had daar een smartcard op mijn slaapkamer) naar op mezelf ging heeft de Ziggo Helpdesk dame het pakket overgezet (kaart geheractiveerd) nadat die was "verlopen" (te lang niet gebruikt). Zo had ik op 1 kaart alle kanalen, films, extra pakket en Eredivisie. Op mijn eigen slechts basis.

Lijkt me echter een gevalletje geluk en niet zozeer dat het mag of volgens de regels van Ziggo is.
Beste kan je voor die paar euro gewoon een normaal abonnement nemen en de extra zenders gewoon betalen.
Ok, duidelijk.

Dus ik kan gewoon een goedkoop lijntje nemen, vervolgens via mijn buurman (die het dikste abbonement heeft van Ziggo) een kaartje aanschaffen en die dan door hem tevens laten activeren en vervolgens lekker goedkoop alle zenders kijken.

Ziggo FTW! 8)

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 18:21
Het is niet de bedoeling. En om dergelijke praktijken te beperken hebben de meeste providers ook een limiet aan het max aantal smartcards.

Signaal op een kabelnetwerk is niet klant-specifiek. Daardoor is het niet mogelijk om klanten individueel te beperken of van andere zenders te voorzien. Dus ook een smartcard werkt binnen dezelfde regio.

Maar net als met cardsharing is dat niet de bedoeling en daarom ook niet gewenst op GoT. Dit topic gaat daarom ook op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.