Hallo allemaal,
Mijn pc is 1 jaar oud en mijn specs is:
Intel Core i7 3770k
Asus P8Z77-V Deluxe
Corsair Carbide 550R
Geinstalleerd; Windows 7 en Windows 8.
Ik heb USB Disk 3.0 van Trandsend JetFlash 700 van 8 GB.
En ik heb ingestoken in USB 3.0 Front Panel van Corsair Carbide 550R.
Als ik bestanden kopieren van harde schijf naar Trandsend JetFlash en later valt verbinding af en daarna ging weer terug.
Heb ik ook HDTune getest en ging niet verder dan kreeg ik melding: Read Error! Test aborted
Als ik achterkant van PC aansluit heb ik geen problemen.
heb ik ook 2e van Front USB 3.0 ingestoken en blijft dezelfde problemen als 1e Front USB 3.0
Maar volgens mij is voorkant van 2x USB 3.0 blijkt defect of zo.
Want als ik USB 2.0 stick van OCZ Rally2 aansluit in alle 2 front USB 3.0 en geen problemen.
Ook werkt prima op HDTune.
Ik vond wel erg raar, want USB 3.0 stick verbinding valt uit op front USB 3.0. Ook geen problemen met achterkant van USB 3.0 van moederborden.
Ik heb die getest op Windows 7 en Windows 8 en denk ik dat oorzaak ligt aan Front USB 3.0 van Corsair Carbide 550R
Ik heb ook Trandsend JetFlash USB 3.0 getest op mijn laptop met 1 USB 3.0 poort en werkt prima.
Ik denk dat Corsair Carbide 550R Front Side panel met USB 3.0 vervangen of wat is de oorzaak van USB 3.0 verbinding van USB 3.0 stick valt uit op Front Side Panel van de kast
of blijkt te USB 3.0 stop-contact niet zo goed contact maken.
Of zijn er bug op drivers van usb 3.0
Mijn pc is 1 jaar oud en mijn specs is:
Intel Core i7 3770k
Asus P8Z77-V Deluxe
Corsair Carbide 550R
Geinstalleerd; Windows 7 en Windows 8.
Ik heb USB Disk 3.0 van Trandsend JetFlash 700 van 8 GB.
En ik heb ingestoken in USB 3.0 Front Panel van Corsair Carbide 550R.
Als ik bestanden kopieren van harde schijf naar Trandsend JetFlash en later valt verbinding af en daarna ging weer terug.
Heb ik ook HDTune getest en ging niet verder dan kreeg ik melding: Read Error! Test aborted
Als ik achterkant van PC aansluit heb ik geen problemen.
heb ik ook 2e van Front USB 3.0 ingestoken en blijft dezelfde problemen als 1e Front USB 3.0
Maar volgens mij is voorkant van 2x USB 3.0 blijkt defect of zo.
Want als ik USB 2.0 stick van OCZ Rally2 aansluit in alle 2 front USB 3.0 en geen problemen.
Ook werkt prima op HDTune.
Ik vond wel erg raar, want USB 3.0 stick verbinding valt uit op front USB 3.0. Ook geen problemen met achterkant van USB 3.0 van moederborden.
Ik heb die getest op Windows 7 en Windows 8 en denk ik dat oorzaak ligt aan Front USB 3.0 van Corsair Carbide 550R
Ik heb ook Trandsend JetFlash USB 3.0 getest op mijn laptop met 1 USB 3.0 poort en werkt prima.
Ik denk dat Corsair Carbide 550R Front Side panel met USB 3.0 vervangen of wat is de oorzaak van USB 3.0 verbinding van USB 3.0 stick valt uit op Front Side Panel van de kast
of blijkt te USB 3.0 stop-contact niet zo goed contact maken.
Of zijn er bug op drivers van usb 3.0
[ Voor 10% gewijzigd door Mwij op 01-10-2013 23:04 ]