Toon posts:

2 Cisco switches SLM 2008T

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik een pc verbind met 1 cisco slm2008T switch dan heb ik netwerkverbinding, maar wanneer ik zo'n zelfde switch erop zet (dus van switch naar switch) dan heb ik geen verbinding. Ook niet met crossover of straight. Wie heeft er een idee?

• plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:40
Welke port type kan je kiezen op de poort van de switch?

• itxs
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Krijg je ook geen link als je een device (PC) aan een van de 2 switches hangt?

Kan anders zijn al beide switch ports op Auto Negotiate staan ze om de beurt aan elkaar een voorstel doen waardoor ze er niet uitkomen, resultaat geen link.

Heb nog iets meer info nodig om te horen wat je probeert te realiseren.

Verwijderd

Topicstarter
Nee, wanneer ik een pc aan de nieuwe switch koppel, gebeurt er niets. Ik heb de nieuwe switch aan een andere switch gehangen (een 3 com) en dan doet ie het wel. De kabel is een cat 7 met keystones. Wanneer ik de 3 com op de nieuwe plek (van die nieuwe cisco switch) zet, gebeurt er ook niets.

Wanneer je de kabel aan een pc hangt dan krijgt die pc een netwerkverbinding, zodra ik die kabel in de nieuwe switch doe gebeurt er niets en de switch blijft knipperen.

Aan de 1e cisco switch hangen meerdere devices waaronder een andere switch, daar doet alles het prima. Deze switch is verbonden met de router.

Heb nu een cat 5e kabel via buiten aangesloten en die doet het wel. Dus kunnen de 2 switches dan niet met cat 7 omgaan? Terwijl de oudere van deze switch wel gewoon met cat 7 omgaat.

Er zitten alleen 4 poorten om stroom te leveren, maar geen aparte uplinkpoort

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2013 16:32 ]