• siard
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-12-2025
Hallo,

Ik installeerde vanmiddag de nieuwe drivers van AMD (beta drivers optimiezed voor o.a. BF4).
Deze waren prima geïnstalleerd en alles verliep goed. Het probleem kwam echter toen ik per ongeluk iets veranderde in het AMD Catalyst Center. Omdat ik niet precies wist wat ik per ongeluk veranderd had, drukte ik op "beginwaarden instellen". Ik dacht dat dit niet veel kwaad kon omdat ik eigenlijk niets veranderd had.
Echter, toen ik op "toepassen" had gedrukt, viel opeens m'n tweede beeldscherm uit. (deze is via VGA op m'n GPU aangesloten).
Het probleem is nu, dat ik m'n tweede beeldscherm met geen mogelijkheid meer aan krijg. (signaal buiten bereik) Waarschijnlijk zal hiervoor wel een simpele oplossing zijn, maar deze kan ik niet vinden op Google of zelf in het AMD Catalyst Center.

Hopelijk kan iemand mij helpen, zodat ik snel weer aan de slag kan met beide beeldschermen.

Bij voorbaat dank,
Siard

• siard
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-12-2025
Kan gesloten worden!
Een simpele resolutie verandering deed z'n werk. Blijkbaar had ik de eerste keer de resolutie niet ver genoeg naar beneden geschroefd om hem weer te laten werken.