Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Transmega cq cyberserv cq rsholding failliet?

Pagina: 1
Acties:
  • 225 views

• notsonewbie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-05 10:12

notsonewbie

...---...---...---

Topicstarter
Edit en update: zonder enig bericht vooraf of uitleg achteraf, ook niet op hun website, is de boel, incl. mijn 2 websites, weer actief.

cyberserv.nl / .eu
rsholding.eu
transmega.nl

Alle 3 al 3 dagen geen email doorgifte van mijn websites.
Hun domeinen zijn ook 'niet gevonden'.

Balen, verleden maand nog betaald, alleen daarom al: achteraf betalen, hef vooruit betalen voor dit soort bedrijfjes op. (Dus niet voor de grote die geacht worden het financieel te kunnen behappen als er eens een wanbetaler is)

Iemand iets bekend hierover?
Mijn spam map ook op sidn doorzocht (ivm je eigen betaalde domein naam binnen een maand op houder houden e.d.) niets te vinden.
Of duurt dat traject een paar dagen, langer dan 3 .... ?

Edit:
Even op sidn gekeken, maar ook daar niets over een opgeheven hosting:
Meer informatie over de Whois
Domeinnaam transmega.nl
Status actief
Houder Azari Limited
Administratieve contactpersoon info@transmega.nl

Azari limited, da's nummer 4 naam in 1 (?) bedrijf....

[ Voor 26% gewijzigd door notsonewbie op 02-10-2013 00:30 ]

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 18:21
Als hostingprovider X omvalt of op omvallen staat kunnen wij er hier niets aan doen.

En daarnaast kunnen ze ook gewoon een grote storing hebben. Zeker een klein hostingbedrijfje heeft niet perse een complete redundant setup over meerdere lokaties. Failliet roepen is dan wel wat onnodig stennisschoppen.

Zorg altijd dat je een backup van je site enz hebt, dan kun je 't zsm verhuizen indien nodig. En als je per jaar vooruit betaald is dat een risico, maar zo te zien is het een budget hoster dus zoveel verlies heb je niet.

En behalve je hoster bellen of whatever kunnen wij ook niets doen.

[ Voor 22% gewijzigd door DJSmiley op 02-10-2013 18:39 ]

Dit topic is gesloten.