Toon posts:

Hoe zit de koeler op de Hercules 4500 vast?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag weten hoe de mini blue-orb op de Hercules 3D Prophet 4500 vast zit...

Ik heb namelijk het idee er eentje te vragen aan Hercules :P . Maar als hij niet fatsoenlijk te bevestigen is op m'n hercules 3D Prophet II MX dan heb het geen nut.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

• Leipo
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
de meeste koelers op videokaarten zitten vast met een adhensive termal paste dus ze zitten erop geplakt..

bij sommige helpt het om hem ff in de koelkast te leggen (in een zakje) en dan valt hij erzo af..anderen gebruiken een schroevendraaier en wippen hem erzo af!

maar om hem op jou kaart te zetten heb je dus ook die adhensive termal paste nodig (zoals sie van Arctic silver)....

• PowerPee
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-06-2025
okee okee,
Ken je de TNT2 van Nvidia? Nou, als je de diagonaal van de chip neemt en je boort op de hoekpunten van de GPU twee gaten in de PCB dan kan de koeler daar op.
Hij zit dus vast met een mechanisme dat bevestigd is op deze twee gaten mbv kuntstof pennen.

Trouwens, ze weten bij Hercules echt niet hoe je thermal paste moet aanbrengen; bij de demontage van mijn koeler kwam ik er achter dat ie alleen op de hoeken van de GPU aansloot :( |:(

dussss

Verwijderd

Topicstarter
Niet meer van belang... Mag ik een slotje?

Verwijderd

Topicstarter
^^^^^^ Kick it :P
Pagina: 1