Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar zoals het kan!
Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar zoals het kan!
20:33.
rustig aan..
Ondanks dat ik helaas geen inhoudelijk antwoord aan je kan geven, zal er heus wel gereageerd worden.. Het is een forum. Geen chatroom..
[ Voor 3% gewijzigd door Zuurstok op 01-10-2013 20:37 ]
Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.
meuk: Nvidia GeForce/Ion 331.40 bèta
1900Km/L! || i7 6700K @ 4,6 GHz | NZXT Kraken X61 | MSI GTX 970 @ 1,48 GHz | 8 GB DDR4| Bitfenix Aegis yellow
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
1900Km/L! || i7 6700K @ 4,6 GHz | NZXT Kraken X61 | MSI GTX 970 @ 1,48 GHz | 8 GB DDR4| Bitfenix Aegis yellow
Ik zou maar niet gaan huilen maar veel beter ga je het niet krijgen met die in verhouding "flut" gpu.
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Die GPU is niet bepaald geschikt voor moderne games.
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
2.5ghz dual core , 6gb ddr3 en 2 gb 650geforce.
Ik speel nu met 30/40fps op medium nadat ik de laatste Ndivia beta drivers heb gedownload. Punkbuster de bf4 beta heb laten updaten en mijn systeem heb opgeschoont met hitmanpro ( aanrader!)
Redelijk lagvrij.
Nog steeds niet te vergelijken met hoe ik bf3 speel op hetzelfde systeem (soepel) maar nu is de beta speelbaar.
Voor deze handelingen was het 15-20fps met continue behoorlijke lagspikes.
Ik draai op een niet 64bit windows 7
Windows 8 op 64bit schijnt ook beter te zijn.
Het spel zou tot wel 2x meer vragen op high van de CPU als BF3.
Een 2.5Ghz dual core (desktop / laptop) gaat je waarschijnlijk nooit meer dan 40 fps halen. Of anders gesteld, BF3 op een AMD 920 quad 2.8Ghz kan met Geometry "High" al niet meer dan 50 fps eruit persen, ongeacht de videokaart. Kijk dus even met de taskmanager en met GPU-Z (sensors tab) wat de bottleneck is: Je GPU load? Effecten / shaders omlaag. GPU mem? AA en Textures omlaag, foilage omlaag, etc. Je systeemram? Vette pech. Je CPU cores tegen de max? Geometry omlaag, dynamic effects omlaag of uitzetten.
@ Hierboven, 6GB en 2GB videokaart en dan 32bit besturingssysteem?
Daarnaast is het niet de bedoeling je topic te bumpen binnen 24 uur..
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Dit topic is gesloten.
![]()