Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartenford
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-09 23:32
Hallo,

Ik heb altijd Bf3 gespeeld op mijn laptop met een GT540m
Ik heb dat altijd kunnen spelen op medium/high met 32 fps.

Nu heb ik sinds vandaag de beta van bf4, maar die loopt heel slecht.
Op de auto settings zegt hij medium/high maar dan krijg in maar 21 fps.
Als ik alles op low zet krijg is nog steeds maar 27fps.

Word dit probleem nog verholpen in het spel, en zou ik wanneer bf4 uitkomt het spel wel goed kunnen spelen?, of word de GT540M te traag. (Wat ik wel raar zou vinden, omdat Bf3, en Bf4 ong grafisch even zwaar zijn dacht ik)

Zou iemand mij verder willen helpen,

bedankt

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar zoals het kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartenford
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-09 23:32
IEMAND?

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar zoals het kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-09 13:38

Zuurstok

Passionately curious

TS: Dinsdag 01 oktober 2013 17:28
20:33.

rustig aan..

Ondanks dat ik helaas geen inhoudelijk antwoord aan je kan geven, zal er heus wel gereageerd worden.. Het is een forum. Geen chatroom..

[ Voor 3% gewijzigd door Zuurstok op 01-10-2013 20:37 ]

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gmount
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-09 21:38

Gmount

Ecorunner lid

Er schijnen wat problemen te zijn met nvidia kaarten, de laatste beta driver zou moeten helpen (maar doet dit echter nog niet bij iedereen)
meuk: Nvidia GeForce/Ion 331.40 bèta

1900Km/L! || i7 6700K @ 4,6 GHz | NZXT Kraken X61 | MSI GTX 970 @ 1,48 GHz | 8 GB DDR4| Bitfenix Aegis yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:48

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

heel de topics staan vol dat je NIET de laatste drivers van nvidia moet nemen, en hier adviseren ze hem gewoon, goed bezig Gmount.

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gmount
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-09 21:38

Gmount

Ecorunner lid

Dat had ik nog niet gezien, wat is er mis dan? Er zijn mensen waar het wel heeft geholpen. Ik neem aan dat je altijd terug kunt naar een oudere versie als het niet helpt.

1900Km/L! || i7 6700K @ 4,6 GHz | NZXT Kraken X61 | MSI GTX 970 @ 1,48 GHz | 8 GB DDR4| Bitfenix Aegis yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorgal21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-09 12:05

thorgal21

Forum Noob

De beta heeft sowieso last van zware lagg, heb hier al meerdere mensen over gehoord. Zal dus in de normale game minder erg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Net 5 min gespeelt op een GTX 780 en er toen maar weer mee gestopt. Loopt op high voor geen meter en speelt voor geen meter. Dan kan je het met een 540m ook wel vergeten. Ik wacht wel op de final.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-09 15:12

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Ik heb dezelfde kracht als een 7970+ en dat is 50x jouw gpu.

Ik zou maar niet gaan huilen maar veel beter ga je het niet krijgen met die in verhouding "flut" gpu.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Sowiezo verwacht ik dat je met een 540m het wel kunt vergeten in de final.
Die GPU is niet bepaald geschikt voor moderne games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bintzak
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-09 05:24
Ik heb BF3 geprobeerd op een 540M, frames om van te janken (alles op low)je ben echt in het nadeel. Ik had een laptop voor mijn vriendin gekocht met een i7 processor en 540 M ik dacht die i7 trekt die 540 wel bij maar nee. Mijn game pc Phenom 955 met HD7870 rent er rondjes omheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
zal iets beter worden, hooguit 20%.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Ik had hetzelfde probleem. Heb een redelijk moderne Alienware laptop. Geen high end max systeem maar ok.
2.5ghz dual core , 6gb ddr3 en 2 gb 650geforce.

Ik speel nu met 30/40fps op medium nadat ik de laatste Ndivia beta drivers heb gedownload. Punkbuster de bf4 beta heb laten updaten en mijn systeem heb opgeschoont met hitmanpro ( aanrader!)

Redelijk lagvrij.
Nog steeds niet te vergelijken met hoe ik bf3 speel op hetzelfde systeem (soepel) maar nu is de beta speelbaar.

Voor deze handelingen was het 15-20fps met continue behoorlijke lagspikes.
Ik draai op een niet 64bit windows 7

Windows 8 op 64bit schijnt ook beter te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Buiten de grafische kracht, heb je nog een probleem waarschijnlijk: BF3 was al vrij CPU intensief, maar BF4 heeft een aantal dingen heel anders voor elkaar wat betreft CPU gebruik en destruction.
Het spel zou tot wel 2x meer vragen op high van de CPU als BF3.

Een 2.5Ghz dual core (desktop / laptop) gaat je waarschijnlijk nooit meer dan 40 fps halen. Of anders gesteld, BF3 op een AMD 920 quad 2.8Ghz kan met Geometry "High" al niet meer dan 50 fps eruit persen, ongeacht de videokaart. Kijk dus even met de taskmanager en met GPU-Z (sensors tab) wat de bottleneck is: Je GPU load? Effecten / shaders omlaag. GPU mem? AA en Textures omlaag, foilage omlaag, etc. Je systeemram? Vette pech. Je CPU cores tegen de max? Geometry omlaag, dynamic effects omlaag of uitzetten.

@ Hierboven, 6GB en 2GB videokaart en dan 32bit besturingssysteem? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Normaal gezien horen dit soort vragen in Spielerij - Problemen & Vragen maar daarvoor is er al een topic! [PC] Bf4 Bèta problemen topic.. Je hebt al wat nuttige reacties gehad dus ik gooi dit topic dicht.

Daarnaast is het niet de bedoeling je topic te bumpen binnen 24 uur..

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.