Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop max 500 euro voor ouders

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Mijn ouders zijn van plan een nieuwe laptop aan te schaffen met een budget van max 500 euro.

Mijn ouders willen vooral vlot kunnen internetten mailtjes en films downloaden.
Niks cpu intensief dus.
de laptop moet door de jaren heen snel genoeg blijven om deze dingen te kunnen doen
Zelf zat ik te denken aan een i3 en daaraan een SSD toe te voegen voor de vlotte werking van het OS.
Graag hoor ik wat jullie hiervan vinden en mij kunnen adviseren.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2013 16:53 ]

• MartijnLoarne
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-11 11:00
pricewatch: Lenovo Essential B590 (MBT3FMH) + pricewatch: Crucial 2.5" M500 120GB + een HDD caddy die je op de plek van de DVD speler kunt zetten, zo heb je een HDD + SSD combinatie. De DVD vervalt dan, en de SSD komt dus op de plek waar eerst de HDD zat.

Discogs | 9900 Wp Oost-West | Honda CBR600F 1996

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 29-11 23:07

P_Tingen

omdat het KAN

Wat Martijn zegt, you lucky bastard. Kijk eens hierzoot.

... en gaat over tot de orde van de dag

• Pindasmeer
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 21-11 10:26
Ik heb zelf onlangs iemand geholpen bij het uitzoeken van een laptop onder de €500, en dat is uiteindelijk de Dell Inspiron 15 3521 geworden met een i3-3227U processor en 6gb aan ram (prijs: €388 met VIP-kortingscode). Vervolgens heb ik de (trage) HDD vervangen door een Samsung 840 EVO SSD à €87 (met een schone Windows 8 installatie). Uiteindelijk heeft het dus €475 gekost. De laptop is gevoelsmatig erg snel, opstarten gaat in ongeveer 8-10 seconden en het openen van Word of de browser gaat bijna zonder vertraging. Ik heb het niet getest, maar de accuduur zou wel eens iets minder kunnen zijn (de 4-cels accu heeft geen bijzonder grote capaciteit). Een aanrader dus.