Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Doorlooptijd verzekeringswerk

Pagina: 1
Acties:

• Reloader
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:30
helaas ben ik vorige week als niet verantwoordelijke 3e bij een kettingbotsing betrokken geweest en ligt mijn auto redelijk in de kreukels. Echter vind ik het vrij lang duren voordat er iets aan gebeurd.

de auto staat sinds dinsdagochtend bij het schadebedrijf en tot op heden is er nog geen expert geweest om een oordeel te vellen ik vind dit erg lang duren mede omdat ik zonder vervoer zit.

wanneer de schade hersteld kan worden kan de reperateur mij voorzien van een leenauto maar die word maar voor maximaal 14 dagen vergoed en maximaal 75%, van de verzekering mag ik natuurlijk een auto huren maar het feit blijft dat de tegenpartij maar 75% vergoed en maximaal 14 dagen. Dat is natuurlijk allemaal leuk en aardig maar 'als" de auto gerepareerd mag/kan worden kost dit ook minstens 14 dagen, en gezien ik weer enigzins fit genoeg ben om gewoon hele dagen te werken zit ik nu toch een beetje met de handen in het haar omdat een enkele reis naar het werk met het OV heel lang duurt en 35 kilometer op de fiets vind ik "net" te ver.

is het normaal dat het allemaal zo lang duurt en wat vinden jullie van de max 14 dagen en 75% regeling?

edit:

daarnaast vrees ik sowieso het ergste want mijn auto had redelijk wat aanpassingen zoals:
- eibach/bilstein onderstel (1 jaar oud)
- xenon ombouw
- geupgrade remmen
- dure set velgen

en naar wat ik begrijp kan ik daar naar fluiten mocht de auto total loss verklaard worden

[ Voor 11% gewijzigd door Reloader op 01-10-2013 15:29 ]

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-11 17:07
Ben eind mei van de weg geramd met mijn auto. Ik ging rechtsaf op de kruizing, van de tegenovergestelde kant ging er een kamikaze links af en probeerde 'm er tussen te proppen. Auto is gerepareerd en vergoed door mijn eigen all-risk verzekering, maar wacht nog steeds op op het terugstorten van het eigen risico wat op de tegenpartij verhaald moet worden.

Als je auto totalloss verklaard wordt, dan is er onderhandelingsruimte over de dagwaarde.... maar dat vertellen ze jou natuurlijk liever niet.

• Reloader
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:30
vandaag weer nieuws, volgens de verzekeraar is er woensdag een expert geweest, maar het schadebedrijf heeft niemand gezien....

heb ik weer :(

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

Hou er iig rekening mee dat je van je upgrades/extra's niks terug ziet. Of het moet specifiek in je polis staan

Vaak bu'j te bang!