Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verzonden IMAP mail

Pagina: 1
Acties:

• dynax
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-11 14:58
Goedendag,

Ik ben er al een tijdje mee bezig, maar ik vind geen oplossing, en de heren van One.com weten het ook niet.
De volgende 2 problemen zijn aan de orde:

Als ik in Windows Livemail 2012 een mail verstuur met mijn zakelijke IMAP account, komt de verzonden email niet in de Sent map te staan, maar in de map Verzonden Items in opslagmappen.
Ik moet dan elke keer handmatig de verzonden mail verslepen naar de Sent map. Ik wil dat het in de Sent map komt zoals het met 2 andere pop3 account wel het geval is. (ja het vinkje bij kopie van verzonden berichten opslaan in de map verzonden items staat aan)

Een soort gelijk probleem he b ik op mijn telefoon (SGS4) Ik zie daar de mappen staan in de nederlandse taal, met daaronder een balk met daarin de tekst Mappen voor dit account met daaronder 3 mappen in het engels (Drafts, Junk E-mail en Sent) waarbij de verzonden mail ook in de onderste map Sent komt en niet in verzonden Items ( dus het probleem is hier net andersom)
Ook hier wil ik de verzonden mail in de

Nu is mijn vraag, hoe kan ik dit voor elkaar krijgen?

mijn systeem.

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Volges mijn kun je de naam van de folder "verzonden items" gewoon wijzigen in "Sent"

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

• dynax
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-11 14:58
Heb ik gedaan, geen verandering helaas

mijn systeem.

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-11 12:06
Normaal gesproken worden die folders (wat geen gewone mappen zijn overigens) vanaf de server bepaald in welke taal het staat. Meestal kan je het via de webmail aanpassen en zul je de instellingen op engels moeten hebben staan om het in de sent items te krijgen. Wat dat betreft werkt het niet anders dan Exchange.

iRacing Profiel

• hlcvm
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 17-11 19:01
Ik heb precies hetzelfde probleem. Als waarmee dit draadje begon. Is er een oplossing voor?

Groeten Hugo van Meurs.

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:47

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

hlcvm schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 14:25:
Ik heb precies hetzelfde probleem. Als waarmee dit draadje begon. Is er een oplossing voor?

Groeten Hugo van Meurs.
Als die oplossing er was geweest, was die waarschijnlijk ook al wel in dit draadje gepost. Complimenten overigens voor het gebruik van de search, dat zie je (helaas) niet vaak bij een eerste post.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-11 14:14

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Ook al eens mezelf helemaal gek naar gezocht.
Oplossing bleek http://support.tigertech.net/windows-live-mail-imap
(Handmatig koppelen van de mappen)

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

• gekkie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-11 22:43
Je zou hier eens kunnen kijken: https://superuser.com/que...16/imap-sent-folder-setup
Maar zowel full blown outlook (2013, kon je niet meer handmatig folders mappen) als windows livemail blinken niet echt uit in imap ondersteuning, al zou het bij windows livemail nog wel moeten kunnen het handmatig mappen.

Andere mailclient proberen zoals thunderbird is ook nog een te overwegen optie.

[ Voor 29% gewijzigd door gekkie op 18-09-2015 15:02 ]

• hlcvm
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 17-11 19:01
Coach4All en Gekkie,
Jullie verwezen me naar dezelfde oplossing.
Die had ik dacht ik al geprobeerd, maar ik heb het net nog een keer gedaan... en nu werkt het in elk geval.

Dank voor jullie hulp.
Als het een probleem blijft overweeg ik anders maar over te gaan op thunderbird... Maar ja, ik heb hier meerdere pc's en een aantal werknemers die niet graag zien dat ik hun vertrouwde mailomgeving zomaar ga aanpassen...
Dank voor jullie hulp.

• akimosan
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Tijd om over te gaan op Office 365 / Google Apps for Business icm Active Sync en het hele gepruts met IMAP te gaan verlaten

• gekkie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-11 22:43
Haha google apps sync voor outlook .. kan geen groter gedrocht vinden ..
Pagina: 1