Hulp gezocht bij vervangen van mobo

Pagina: 1
Acties:
  • 191 views

• dylanvana
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-11-2021
Is er toevallig iemand in de buurt van Almere die mij zou willen helpen met het vervangen van mijn moederbord? Ik heb vandaag de FX 6300, ASRock 970 Extreme3 en 4GB ram van Crucial binnen gekregen maar ik vind het toch een beetje eng om het zelf te doen :o

Iemand die mij zou willen helpen vanavond? Zeg maar wat je ervoor wilt hebben ^^

ps. Mycom vraagt 40 a 60 euro, vind ik toch een beetje aan de hoge kant maarja naar de Mycom gaan kan altijd nog..

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:03
Ik zou toch even op youtube kijken.
Het stelt niets voor en je kunt er tegenwoordig weinig aan slopen.
Als de standaard koeler hebt, dan zit daar vaak iets van koelpasta of zo'n grijze pad op.
Vroeger was dat het gene waar je veel aan kon slopen door er teveel op te doen, maar tegenwoordig valt dat reuze mee.

Het moeilijkste in mijn ogen is nog de kast koppelen aan het moederbord voor het front paneel wat betreft led's, power en reset en speaker.
Dit staat allemaal in het boekje van het moederbord.

Ik zou het geld iig besparen.

Als je trouwens iemand zoekt om te helpen met het bouwen, dan moet je bij V&A even een advertentie maken. Dit mag voorzover niet op het forum namelijk.

V&A aangeboden: PC Constructie

Is een voorbeeld van iemand die diensten aanbied, maar voor die 50 euro kun je het net zo goed laten bouwen bij MyCom. Alhoewel het voordeel wel is, dat je het kunt leren voor die 50 euro wat bij MyCom niet zo is.

En een bedrijfje via Google gevonden in Almere:
http://www.almerepc.nl/tarieven.htm
Deze geeft ook cursus voor het zelf bouwen van de pc. Even in investeren, maar dan heb je wat voor de toekomst. Er zal namelijk niet zo heel veel veranderen.

[ Voor 40% gewijzigd door Arunia op 01-10-2013 13:37 ]

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-02 17:12

Bolletje

Moderator Harde Waren
Arunia geeft al goede tips. Je kan het beste om hulp vragen bij Vraag & Aanbod; http://tweakers.net/aanbod/nieuw/

Daar kan je een advertentie aanmaken voor hulp. Dit topic gaat dan op slot. Mocht je vragen hebben dan kan je altijd mij een bericht sturen.

Dit topic is gesloten.