Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:48

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Topicstarter
Na wat onderzoek blijkt het voor mij erg interessant om mijn (al ruim verlopen) abonnement te verlengen/over te stappen. Er zijn wat providers die een stuk goedkoper zijn dan mijn huidige (T-Mobile), maar wat dan? Ik heb nog ongeveer een maand aan ongebruikte belminuten en per 4 oktober gaat mijn nieuwe termijn weer in, dus dan komt er weer een maand bij. Ik vind het zonde om dat weg te gooien, maar als ik gebruik wil maken van een overstapdienst dan weet ik niet precies hoe dat gaat lopen. Bij Ziggo Mobiel bijvoorbeeld, kan ik opgeven per wanneer ik de portering in wil laten gaan. Betekent dat dat zij wel per direct mijn abonnement opzeggen maar dat ik tot de opgegeven datum met mijn huidige bundel kan blijven bellen? En krijgt mijn nieuwe SIM dan een tijdelijk nummer?

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:47

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Dit zijn allemaal vragen waar een klantenservice je eenvoudig bij kan helpen. Advies is dan ook om die te bellen van je gewenste provider.

Mocht je nog spannende dingen tegenkomen en kom je er zelf niet uit, open dan gerust een topic.
Deze kan op slot.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Dit topic is gesloten.