Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Op zoek naar ultrabook <1000 euro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag allemaal,

Ik ben op zoek naar een ultrabook voor mijn werk. Hij mag maximaal 1000 euro kosten. Aangezien ik veel met grote bestanden werk (in bijvoorbeeld Stata en R) moet hij snel zijn. Ik reis veel dus daarom zoek ik ook een zo licht mogelijke ultrabook, maar wel met een scherm van minimaal 14 inch. Accuduur moet minimaal 4 uur zijn (maar het liefst natuurlijk meer).

En verder vind ik het uiterlijk wel belangrijk, ik vind MacBooks, Sony Vaio en soms Acer mooie ultrabooks hebben bijvoorbeeld. Niet te hoekig en somber. Ik vind het ook niet fijn als hij zo'n scherp randje heeft op de plek waar je armen liggen of van "koud" materiaal is gemaakt (metaalachtig).

Hebben jullie een idee? Ik zie zoveel ultrabooks maar vind ze lastig te vergelijken (ik ben niet zo thuis in technische specificaties). Mijn ideeen zijn: MacBook Air MD760, Asus Zenbook UX31 of Acer Aspire S5.

Ik hoop dat jullie mij op weg kunnen helpen want ik zie door de bomen het bos niet meer!

• moijamie
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 26-10 23:14

const { signature } = await fetchProfile()

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-11 13:02
Heel simpel: pricewatch: Acer Aspire V7-482PG-54208G52tii
Kwam volgens mij vanmorgen als beste uit de bij de Best Buy Guide inderdaad, accuduur is goed, alleen jammer van het glanzend scherm.