ADSL - USB of Ethernet modem!?

Pagina: 1
Acties:

• Lord_aragorn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-08 21:23
EINDELIJK!! Adsl is beschikbaar bij mij. :9~
Maar nou zat ik toch even te kijken wat voor modem ik zou nemen, aangezien die ethernetmodem een stuk duurder, maar wat voor winst boek ik daarmee?!

Of wat zijn de nadelen van een USB uitvoering? :?
Thnx

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:09
USB vertraagt enorm, en ik heb al gehoord over complicaties bij installeren etc.

Bovendien kun je ook de snellere variant niet nemen met USB.

Conclusie : ethernet :P

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op woensdag 06 juni 2001 12:02 schreef dennisdotcom het volgende:
USB vertraagt enorm, en ik heb al gehoord over complicaties bij installeren etc.

Hoezo vertragend ? Ik heb hier nergens last van hoor. Complicaties bij het installeren? Idem. Netjes de cdrom die je erbij krijgt, fluitje van een cent.

Alleen als je de snelle abbo wil moet je wel ethernet nemen.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• _Menno_
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07 22:45
Ethernet. Geen USB. Deze schijnt nl niet onder alle besturingssystemen te werken. Verder kan je met het ethernet modem altijd nog een keer je abbo veranderen naar een ADSL Fast abbo. Het is dus gewoon een investering in de toekomst.....

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:30

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Op woensdag 06 juni 2001 12:02 schreef dennisdotcom het volgende:

Ach had in het begin ff probs met installe op win2k (USB uitvoering) maar nader hand bleek het iets te zijn met mijn mobo (verkeerde instelling)

voor de rest werkt het perfect hoor >:)

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Verwijderd

USB modem roeleert zwaar... lekker makkelijk...

Nadeel: via het netwerk (dus ook met andere compu's) "inbellen" is toch wel heel handig...

Heb je een netwerk + hub neem je de ethernet, heb alleen een eenzaamje putertje neem je de USB
Pagina: 1