Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Wordpress] - Items missing na upgrade

Pagina: 1
Acties:

• Rein_stein
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-11 20:01
Ik heb een Wordpress website door een bedrijf laten bouwen dat er blijkbaar mee gestopt is |:( . Ik moest afgelopen week Wordpress opnieuw installeren omdat er spam vanaf verstuurd werd. Backup gemaakt van het hele theme, alles verwijderd, Wordpress opnieuw online gezet mbv FPT en theme weer terug geplaats. Daarna gaf WP de melding dat de database bijgewerkt moest worden en dat ging goed.

Een gedeelte van de website is zichtbaar, alleen de daadwerkelijke pagina's achter de posts niet. Onder het admin menu staat er onder posts wel dat er 2 posts zijn, maar laat er geen zien. Idem onder pages, er zouden er 17 moeten zijn maar geen een is zichtbaar.

Op de website zelf zijn nieuwsberichten wel zichtbaar, maar als ik op het bericht klik, kom ik op een lege pagina uit.

Na een tijdje google was een suggestie de table prefix. Ik heb wp-config.php al gechecked, table prefix is wp_ en dat komt overeen met wat er in de SQL tabel staat. Ik heb een beetje in de SQL wp_posts table zitten kijken, alles lijkt er nog wel in te zitten. Het is alleen niet zichtbaar op de site. Verder heb ik geen idee waar ik uberhaupt op moet zoeken.

Ik heb die website/theme zelf niet gemaakt, heb ook nul verstand van WP en heb ook zelf de backups niet.

Weet iemand hoe je dit moet fixen? Alvast bedankt. website: www.larsoffshore.com

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:48

P_Tingen

omdat het KAN

Probeer eerst eens zonder je thema. Schakel terug naar het standaard thema en kijk of je dan wel je pagina's ziet. Daarmee kun je iig uitsluiten dat het aan je thema ligt.

Edit: ik kan trouwens wel de pagina's zien. Nieuwsberichten niet.

[ Voor 16% gewijzigd door P_Tingen op 01-10-2013 09:08 ]

... en gaat over tot de orde van de dag

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-11 15:31

TheNephilim

Wtfuzzle

Ik zie zo even niks raars op de website, ook geen missende onderdelen of iets dergelijks (behalve een favicon).

Heb je het al opgelost, of kun je misschien een voorbeeld linkje geven van wat er mist?

Als ik het goed begrijp, heb je een backup van de files gemaakt, maar de database zo gelaten?

• Rein_stein
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-11 20:01
Als je op de frontpage op dat Orcaflex bericht klikt, kom je op een lege pagina uit.

Als ik het thema aan probeer te passen, wordt m'n hele scherm wit. Hetzelfde als ik een post wil toevoegen, krijg een witte pagina.

https://dl.dropboxusercontent.com/u/2044096/screenshot.png

Eens checken of een re-install werkt.

Edit: re-install werkte direct. :-)

[ Voor 5% gewijzigd door Rein_stein op 01-10-2013 14:09 ]

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-11 15:31

TheNephilim

Wtfuzzle

Haha, dus je bent eruit? :P

• Boelie-Boelie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-09-2020
Permalinks opnieuw instellen/opslaan kan ook wel eens helpen. (Voor de volgende die er tegenaan loopt.)

Cogito ergo dubito

Pagina: 1